رییس پلیس راه غرب استان تهران از سهم بیش از ۲۳ درصدی موتورسوران در تصادفات غرب استان تهران، خبر داد.
کد خبر: ۵۰۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 12 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سرهنگ حامد محمودی" در مراسم «موتور سواران قانون مند»، که در بخش «فشافویه» شهرستان ری برگزار شد، طی سخنانی، اظهار داشت: بخش عمده ای از حوادث رانندگی در حوزه موتور سواران است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حوادث جاده ای، گفت: باید همه دستگاه های ذی ربط در جهت کاهش تصادفات تلاش کنند، امنیت یکی از مهم ترین مولفه های پیشرفت و توسعه است و امنیت در رفت و آمد یکی از مهم ترین وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی است.

رییس پلیس راه غرب استان تهران، افزود: در حوزه استحفاظی غرب استان تهران۱۳۰۰کیلومتر راه تحت کنترل بنده و همکارانم قرار دارد و از این میزان نزدیک ۱۲۰ کیلومتر آن، حوزه آزاد راهی است و آزاد راه تهران-قم از مهم ترین حوزه پلیس راهی محسوب می شود، ۳۹۰ کیلومتر از راه های غرب استان تهران در حوزه حسن آباد است.

وی ادامه داد: روزانه ۶۰۵ هزار تردد در حوزه استحفاظی غرب استان تهران صورت می پذیرد، که ۹۸ هزار تردد در آزادراه تهران- قم و ۱۰۲ هزار تردد در آزاد راه تهران- ساوه صورت می گیرد، موتور سواران روزانه ۳۳۰ دستگاه در آزادراه تهران-قم، ۴۴۸ دستگاه در آزادراه تهران- ساوه و ۷۰۰۰ دستگاه تردد روزانه در حوزه حسن آباد داریم.

رییس پلیس راه غرب استان تهران سپس به آمار تصادفات غرب این استان در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: در سال ۹۵ حدود ۸ درصد کاهش تصادفات فوتی و ۱۷ درصد کاهش تصادفات را داشتیم، در ۶ ماه نخست سال ۹۶ نیز کاهش تصادفات را شاهد بودیم، آنالیز تصادفات در غرب استان تهران نشان می دهد، که موتورسواران بیش از ۲۳ درصد تصادفات غرب این استان را تشکیل می دهند و این رقم بسیار بالا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار