فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری یک شرور سابقه دار معروف به "امین کشتی گیر" در این شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۵۰۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 14 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سرهنگ قباد خنجری" از دستگیری یکی از اراذل اوباش سطح یک، معروف به «امین کشتی گیر» خبرداد و گفت: وی که چند ماه پیش در همین شهرستان بعد از تخریب عمدی شیشه در یکی از واحد های صنفی و عربده کشی با قمه متواری شده بود، در کمال ناباوری در قهوه خانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ،اظهار داشت: وی که دارای جثه ای بزرگ است، متاسفانه از همین ویژگی در تمامی مزاحمت ها ، درگیری ها و شرارت ها استفاده می کرده است.

وی گفت: شرارت وی تا حدی بوده که بسیاری از اهالی از شکایت کتبی امتناع کرده و به صورت شفاهی دادخواست خود را به نیروی انتظامی و مراجع ذی صلاح اعلام داشتند.

رئیس پلیس شهرستان پاکدشت، بیان داشت: این شرور دارای چندین فقره سابقه کیفری از قبیل سرقت، تهدید،مزاحمت ،حمل سلاح سرد و... بوده و آثار خال کوبی و بریدگی های چاقو در تمامی بدن این اخلال گر امنیت اجتماعی نمایان است.

خنجری بیان کرد: این شرور سابقه دار از سوی دستگاه قضائی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک، مزاحمت، درگیری و... سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به نیروی انتظامی گزارش و هرگونه انتقاد ،تقدیر و تشکر را از طریق سامانه ۱۹۷ اطلاع رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار