آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها از سوی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تشریح شد.
کد خبر: ۵۰۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 10 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سرهنگ نادر رحمانی" درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، گفت: در حال حاضر ترافیک در آزاد راه قزوین –کرج محدوده پایانه کلانتری و در ادامه آزاد راه کرج-تهران در بیشتر مقاصد و به ویژه محور شهریار-ت هران سنگین گزارش شده است.

وی افزود: ابتدای آزاد راه ساوه- تهران و محور قائمشهر- ساری نیز دارای بار ترافیک سنگین هستند.

رحمانی با اعلام اینکه در سایر محورهای مواصلاتی ترد د به صورت روان گزارش شده است، افزود: بر اساس آخرین نقشه هواشناسی هم اکنون هیچ پدیده جوی در سطح جاده ها گزارش نشده است.

وی با توصیه به رانندگانی که قصد عزیمت در جاده های کوهستانی را دارند، افزود: در حال حاضر بارش برف و باران نداریم اما تردد در محورهای صعب العبور و گردنه های برف گیر با تجهیزات ایمنی کافی امکان پذیر است.

رحمانی درباره آخرین وضعیت محورهای مسدود نیز گفت: محور هراز از ۱۱ مهر تا ۸ آذر ۹۶ روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۸ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مسدود است و تردد از محورهای جایگزین همچنین محور فیروزکوه و کندوان انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار