امام جمعه دماوند، گفت: امام حسین(ع) همه چیز خود را فدای اسلام کرد و در برابر یک لشکر قدرتمند ایستاد و درس ایستادگی در برابر قدرت های استکباری و زورگو را به ما آموخت.
کد خبر: ۵۰۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 30 September 2017
 به گزارش تابناک تهران، "حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی" با بیان این که مراسم عزاداری تاسوعای حسینی با شور و شعور هرچه تمام تر در دماوند برگزار شد، اظهار داشت: حضرت ابوالفضل(ع) درس وفاداری، بصیرت، ایثار و دفاع از حریم ولایت را به همه شیعیان داد.
 
وی ادامه داد: شهدایی مانند شهید حججی، حضرت ابوالفضل(ع) را الگوی خود قرار دادند و در برابر دشمنان تا پای جان از ولایت دفاع کردند، این عزاداری ها برای دشمنان ما این پیام را دارد، که علی اکبرها و ابوالفضل های زمان، اجازه جسارت به ولایت را نخواهند داد و این راه را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهند داد.
 
امام جمعه دماوند با بیان این که از صبح عاشورا دسته های عزاداری به سوی تکایای مختلف حرکت کرده و نماز ظهر عاشورا را اقامه خواهند کرد، گفت: برنامه های تعزیه، نخل گردانی، شعرهای سنتی و محلی و مراسم آیینی و سنتی دماوند هم چنان با شور و شعور بر جای خود باقی است.
 
فتاح دماوندی با بیان این که عزاداری های پرشور امام حسین(ع) سبب زنده نگه داشتن نهضت اسلامی است، گفت: امام حسین(ع) همه چیز خود را فدای اسلام کرد و در برابر یک لشکر قدرتمند ایستاد و درس ایستادگی در برابر قدرت های استکباری و زورگو را به ما آموخت.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار