رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی با اقدام به‌موقع گشت ویژه پلیس آگاهی در سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ 02 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمود گیلانی، رئیس پلیس آگاهی استان سمنان عصر امروز به خبرنگاران گفت: یکی از شهروندان سمنانی سراسیمه به عوامل گشت ویژه پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که دقایقی پیش هنگامی که به دستگاه ATM مراجعه کرده بوده، خودروی او توسط فردی ناشناس سرقت شده است.

وی بیان کرد: افسران خبره گشت ویژه این پلیس با اخذ مشخصات و محل دقیق سرقت خودرو و راهنمایی‌های لازم از مال‌باخته، با توجه به اینکه زمان اندکی از وقوع سرقت گذشته بود، با اشرافیت بسیار خوب به حوزه استحفاظی نسبت به گشت‌زنی هدفمند در محدوده وقوع جرم اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: با حضور به‌موقع عوامل گشتی در محدوده وقوع سرقت عرصه بر سارق تنگ و سرانجام مأموران با تیزبینی لازم خودروی موردنظر را رها شده و کمتر از ۲۰ دقیقه از زمان وقوع در یکی از خیابان‌های اطراف مشاهده و کشف کردند.

گیلانی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های لازم خودرو سرقتی تحویل مال‌باخته شد، خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد.

وی از شهروندان سمنانی تقاضا کرد تا آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و به‌منظور جلوگیری از وقوع پدیده سرقت، ضمن استفاده از تجهیزات بازدارنده و رعایت نکات ایمنی در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار