سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: دستگیری سارق، قاچاقچی مواد مخدر و کشف محموله قاچاق از جمله آن‌ها است.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 09 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از مهر، جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مأموریت ویژه در استان سمنان انجام شده است، ابراز داشت: از این تعداد دو مورد در دامغان و یک مورد دیگر در سمنان اتفاق افتاده است.

وی افزود: با هوشیاری مأموران انتظامی استان سمنان اجازه عبور هیچ کالای قاچاقی داده نمی‌شود و به طبع آن با مصادیق ناامنی به طور جد برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه خودرو پراید سفید رنگ مددجو در شاهرود به سرقت رفت، ابراز داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری نیروی انتظامی مهماندوست دامغان خودرو کشف و فرد مورد نظر روانه زندان شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه در بازرسی از یک کامیون در محور سمنان_دامغان ۲۵ تن سبوس خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال کشف شد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده قصد انتقال محموله را از تهران به سمت یکی از استان‌های شرقی کشور را داشت که زمین گیر شد.

وی از کشف سه کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از یک خودرو در شهرستان دامغان و دستگیری فردی در این رابطه خبر داد و افزود: این فرد در قالب مسافر بین راهی قصد انتقال مواد را به روستا‌های دامغان داشت که به موقع شناسایی و دستگیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار