معاون فرهنگی اجتماعی سپاه:
معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حقیقت همه دستاوردهایی که در بحث هسته‌ای حاصل شده است دستاورد «مقاومت» محسوب می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 12 August 2015
سردار محمدحسین نجات در دومین همایش سراسری مدیران و نخبگان هیئت جوانان و نوجوانان عاشورایی در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) اظهار کرد: لغو ممنوعیت نقل احادیث تنها در دوران امام باقر(ع) و امام صادق(ع) صورت گرفت که این امر سبب شد تا بیشتر تلاش این بزرگواران، تربیت طلبه، نخبگان و انتقال آن به نسل‌های بعدی باشد.

وی، گسترش فرهنگ شیعه و برپایی حکومت اسلامی را رسالت اصلی امام صادق (ع) دانست و تصریح کرد: با وجود اینکه رئیس مکتب شیعه برای رسیدن به هدف اصلی خود که همانا قیام بزرگ شیعیان علیه ظالم بود اما متاسفانه هیچ همراهی نداشت.

نجات، یکی از عوامل مهمی که سبب فراهم شدن بستر لازم برای ظهور امام زمان (عج) می‌شود را تربیت انسان‌‌های آماده قیام، جانفشان و جان برکف بیان کرد و گفت: تنها راه گسترش آثار فرهنگ اسلامی تربیت افراد آماده شهادت و جهاد برای رسیدن به این مهم است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبرد امروز جهان با ایران اسلامی را غیرمسلحانه و نرم دانست و گفت: مهم‌ترین هدف گسترش اسلام آمریکایی و اسلام متحجر در قالب جنگ نرم است چرا که دشمن با تانک و توپ و موشک، جنگ علیه ما را شروع نکرده است بلکه ابراز جنگ امروز دشمن با نظام جنگ نرم و از طریق فضای مجازی، اعتیاد محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تاسف از جنگ «اسلام با اسلام» که از جمله نقاط هدف دشمنان است اشاره کرد و ادامه داد: داعش نمونه‌ای از اسلام متحجر است و با توجه دقیق به کشور‌های منطقه، چگونگی وضع منطقه مشخص می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب با تاکید بر اینکه تیم مذاکره‌کننده ایران با 19 هزار سانتریفیوژ و غنی‌سازی 20 درصدی مذاکره را انجام داد، اضافه کرد: این در حالی است که در آغاز آمریکایی‌ها ما را برای داشتن 10 سانتریفیوژ منع می‌کردند.

نجات افزود: در حقیقت همه دستاوردهایی که در مذاکرات حاصل شده است دستاورد «مقاومت» محسوب می‌شود و این در حالی است که آمریکا در خاورمیانه مقابل ایران عاجز شده و این امر را خود نیز اعلام کرده است.

وی با اشاره به اهمیت بالای از جان گذشتگی شهیدان برای جلوگیری ورود دشمن به کشور تاکید کرد: جنگ امروز جنگ فرهنگی است و باید نسبت به آن مطالعه و آماده مبارزه با آن باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر گسترش نماز در میان جوانان گفت: باید توجه به تقویت ریشه محبت اهل بیت(ع) و انتقال معارف اسلامی به جوانان کشور در راس قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار