رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: زمان اخذ رای در شهرستان مشهد تا ساعت ۲۱ تمدید شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲ 10 May 2024

به گزارش تابناک رضوی، سیدهادی طباطبایی جمعه ۲۱ اردیبهشت با حضور در استودیو انتخابات فرمانداری مشهد اظهار کرد: ۱۲ ساعت تا به این لحظه از مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و کلات سپری شده است و هم‌اکنون انتخابات برای شهرستان مشهد تا ساعت ۲۱ تمدید شده و در شهرستان کلات ساعت ۲۰ پایان فرآیند اخذ رای اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه شمارش آرای شهرستان کلات از ساعت ۲۰ شروع می‌شود، عنوان کرد: در مرحله اول هم اتاق وضعیت در استانداری خراسان رضوی ایجاد کردیم تا نظم و انضباط بین مجموعه‌های درگیر امر برگزاری انتخابات شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: در دور دوم انتخابات، اتاق وضعیت در ستاد فرمانداری مشهد تشکیل شد و عملکرد خوبی تا این لحظه داشته است. بر این اساس؛ امکان حضور نمایندگان نامزدها در اتاق وضعیت و شعبات اخذ رای فراهم شده است.

طباطبایی با بیان اینکه انتخابات را شفاف برگزار می‌کنیم و هیچ شائبه‌ای ایجاد نخواهد شد، عنوان کرد: نمایندگان نامزدها صرفا حضورشان در اتاق وضعیت نظارتی است و دخالتی نمی‌توانند داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ گزارش ضد امنیتی نداشتیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با هوشیاری و عمل به موقع دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی مشکلی به مانند دور قبل نداشتیم و جای دارد از این نیروها و دست‌اندرکاران تقدیر نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار