بیو گرافی پرستو صالحی به همراه عکس تازه منتشرر شده از این بازیگر را در ادامه سایت تهران نیوز مشاهده می کنید
کد خبر: ۷۱۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 18 February 2019

پرستو صالحی با انتشار عکسی از خود و خانواده اش اینستاگرامش را بروز رسانی کرد

در ادامه تصاویری از پرستو صالحی به همراه خانواده اش مشاهده می کنید

 

این عکس از اون عکس هایی که عین زندگی ست

من که دستم روی دست بابای خوش تیپمه، امیر داداشی، مامانم عمه هام، عموم ،دختر عمه ام … یادگار روزهای پر لبخند … پدرم کاش بازم میشد دستت و بگیرم پدرم تولدت مبارک، روحت شاد 

 

 

بیو گرافی پرستو صالحی

 

  • نام اصلی :الهام
  • نام هنری :پرستو
  • نام خانوادگی :صالحی
  • زمینه فعالیت : بازیگری
  • تاریخ تولد :۹ آبان ۱۳۵۶
  • محل تولد :تهران
  • تاهل :مجرد

زندگی نامه پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد ۹ ابان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است.مادرش خانه دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می کند.

 

حواشی بهم خوردن عقد پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدویی در اینستاگرام خود اعلام نمود که به علت نداشتن توافق متقابل با همسرش این مراسم برهم خورده است که در تاریخ ۴ بهمن ماه ۱۳۹۷ این عقد سر نگرفت.

شایعه ازدواج پرستو صالحی با نوید حیدری

پس از آنکه پرستو صالحی خبر ازدواج خود را رسمی نمود شایعات بسیار زیادی پیرامون اینکه همسر وی نوید حیدری می باشد شکل گرفت که با تکذیبه ی تند خود خانم صالحی مواجه شد.

علاقه مندی های پرستو صالحی

اسطوره هایش محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش زنده یاد فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده است .

 

 

انتهای پیام/*

 
برچسب ها: پرستو صالحی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار