کمپین «من هم یک کودک هستم» برای فرهنگسازی و مشارکت هر چه بیشتر مردم در حمایت از کودکان کار در پایتخت تشکیل شد.
کد خبر: ۲۳۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 21 May 2016
این کمپین توسط گروه مردمی گلوریا(به معنای دختر گلفروش) و با حمایت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و سایت فاندوران تشکیل شده است.

علاقه مندان با ورود به سایت «فاندوران» هر مقدار که تمایل دارند می توانند در خرید گل و کتاب ویژه کودکان، مشارکت مالی انجام دهند.

براساس این گزارش قرار است روز 16 خرداد در یک حرکت مردمی در خیابان ولیعصر (حد فاصل پارک وی تا تجریش) بیش از یکهزار1000 گل، کتاب و بروشور فرهنگسازی در مورد رفتار صحیح با کودکان کار بین اتومبیل های گذری توزیع شود.

گل هدیه نمادین کودکان کار به مردم و کتاب هدیه مردم به کودکان کار است، توزیع کنندگان از مردم می خواهند، کتاب را به اولین کودک کاری که می بینند هدیه دهند.

تاکنون چهره‌های سرشناسی چون پرویز پرستویی، حسین رفیعی، مژده لواسانی، مارال فرجاد، سیاوش صفاریان پور، پرستو صالحی، فلورا سام و شبنم فرشادجو به این کمپین پیوسته‌اند.

علاقه مندان به حمایت از این کمپین می‌توانند با مراجعه به نشانی‌های زیر، در این حرکت انسان‌دوستانه مشارکت کرده و با فرهنگسازی درست، باری از دوش کودکان کار بردارند:

سایت فاندوران:
http://fundorun.com/campaign/gloria.group/166

گروه تلگرام:
https://telegram.me/joinchat/BDyhFz-vDZUKNe9iJHY30A

کانال تلگرام:
https://telegram.me/gloria1394

تاکنون 3هزار کودک کار و خیابان توسط شهرداری تهران شناسایی شدند که در 18 مرکز پرتو(مراکز نگهداری از کودکان کار) به این کودکان خدمات تحصیل، آموزشی، روان شناختی و تغذیه ای به کودکان کار و خیابان ارائه می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار