مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش شاخص کیفیت هوای تهران طی فردا خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که فردا، هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم باشد.
کد خبر: ۵۱۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 25 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "حسین شهبازی" در خصوص شرایط کیفی هوای تهران، اظهار داشت: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی ‍امروز به دلیل افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق، در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و پیش‌بینی می‌شود تا فردا (۴ آبان)، شاخص کیفیت هوا روند افزایشی داشته باشد و شرایط کیفی هوای نامطلوب به ویژه برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پایتخت برقرار شود.

وی افزود: شرایط کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۱۱ صبح امروز ۱۰۲ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس بود.

شهبازی در ادامه گفت: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای ایستگاه مهرآباد نشانگر برقراری جوی نسبتا آرام طی امروز است و تنها در برخی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود. این شرایط در روز پنجشنبه( 4 آبان ماه) کم وبیش ادامه دارد و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، افزود: با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز جمعه(5آبان ماه) در برخی ساعات به ویژه طی بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی  و جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته شهبازی، دمای هوای تهران طی روزهای پایانی هفته افزایش نسبی خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار