رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان در شهر ری، خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 17 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سرهنگ رضا بستو" در این خصوص، گفت: در پی اطلاع از انجام سرقت های مکرر به صورت باندی توسط تعدادی از سارقان، تیمی از ماموران تخصصی کلانتری ۱۳۱ شهر ری اقدامات خود را در خصوص شناسایی سارقان و مخفیگاه آنان آغاز کردند.

وی افزود: با پایش های صورت گرفته و اطلاعات به دست آمده، سارقان شناسایی شدند و به پنهان کردن اموال مسروقه در سه نقطه شهر که مخفیگاه آنان بود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به هماهنگی با مقام قضائی و تحت پوشش قرار دادن مخفیگاه متهمان، بیان داشت: یکی از سارقان در نزدیکی مخفیگاهش هنگام تردد با یک دستگاه موتورسیکلت مشاهده شد که بعد از تعقیب و گریزی کوتاه، مأموران موفق به توقف موتورسیکلت و دستگیری سارق شدند که در بررسی انجام شده، مشخص شد موتورسیکلت مسروقه بوده و در کلانتری ۱۲۶ دارای سابقه ثبت سرقت است.

وی تصریح کرد: با اعتراف متهم دو سارق دیگر از این باند نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ بستو افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به سرقت روزانه دو الی سه دستگاه خودروی سواری و جمعاً به ۸۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار