پلیس پایتخت موفق شد در عملیات ضربتی ۲۴ ساعته خود نزدیک به ۴۰۰ خرده فروش مواد مخدر، سارق و مالخر را شناسایی و با احکام قضایی دستگیر کند که طی این عملیات بیش از ۱۲ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق و مسروقه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۱۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 17 October 2017
به گزارش تابناک تهران، به دنبال اجرای طرح پلیسی رعد 3 در نخستین ساعات روز گذشته (دوشنبه) و با تکیه بر توان کلانتری‌ها و سرکلانتری‌های پلیس پایتخت به اجرا درآمد 157 خرده فروش و 227 سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

براساس اعلام پلیس تهران بزرگ در راستای اجرای این طرح 155 حکم ورود به منزل و مخفیگاه مجرمان از سوی مقامات قضایی صادر شد و 21 کیلوگرم انواع مواد مخدر، 86 دستگاه خودروی سرقتی، 49 دستگاه موتورسیکلت، 391 دستگاه انواع تلفن همراه مسروقه و صدها میلیون تومان انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار تسنیم، در راستای اجرای این طرح که صبح بخشی از دستاوردهای آن در مرکز فرماندهی پلیس تهران بزرگ به نمایش درآمد 8 هزار و 925 انواع کالای قاچاق از جمله دارو به ارزش 500 میلیون تومان و 120 میلیون تومان انواع پوشاک خارجی و 50 میلیون تومان انواع پارچه‌های قاچاق کشف شد.

در این طرح علاوه بر برخورد با سارقان و خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر و کالا، تعدادی از اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند و ارزش ریالی اقلام مکشوفه تا این لحظه بیش از 12 میلیارد تومان برآورد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار