سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به احکام صادره برای ۷ چهره سیاسی اصلاح‌طلب از سوی قوه قضاییه، گفت: این احکام بیش از آن‌که جنبه قضایی داشته باشند، جنبه سیاسی دارند.
کد خبر: ۵۰۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 03 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "بهرام پارسایی" با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز (سه شنبه) هیات رییسه فراکسیون امید، اظهار داشت: در جلسه صبح امروز، موضوع صدور احکام ۷ چهره سیاسی اصلاح‌طلب مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان نظرات خود را در این رابطه بیان کردند.

وی تاکید کرد: اعضای هیات رییسه فراکسیون امید معتقدند که احکام صادره برای این ۷ چهره اصلاح‌طلب بیش از آن‌که جنبه قضایی داشته باشد، جنبه سیاسی دارد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس با تاکید بر لزوم حفظ انسجام و همدلی به‌عنوان نیاز اصلی کشور در شرایط فعلی، خواستار تجدیدنظر قوه قضاییه در رابطه با این احکام شد و گفت: به نظر می‌رسد این سیاست غلطی است که اصلاح‌طلبان همواره باید با تهدید مواجه شوند و فکر می‌کنیم باید بالاخره این سیاست غلط تغییر کند.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان همچنین از بررسی برخی دیگر از مسائل داخلی هیات رییسه فراکسیون امید خبر داد و گفت: موضوع تغییرات در وظایف اعضای هیات رییسه و همچنین تغییرات اساسنامه این فراکسیون در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار