رییس فراکسیون امید، گفت: هفته دفاع مقدس را، که امسال مقارن با ماه محرم، ماه نشاندن بذر آزادگی و رهایی در جان بشریت، توسط سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) است، گرامی میدارم.
کد خبر: ۴۹۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 21 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمدرضا عارف" در پست اینستاگرامی خود نوشت:

تعریف دفاع مقدس در قالب یک رخداد تاریخی صرف، قطعا تعریفی ناقص و نا معتبر از این حماسه بزرگ، است. دفاع مقدس فصل جدیدی از نگاه به زندگی و تبیین رابطه عاشقانه انسان با خالق است. دریا دل ترین، شجاع ترین، ولایت مدارترین و فرهیخته ترین آدمیان روزگار ما در این نبرد بین جهل و معرفت، تاریکی و روشنایی، و نا پاکی و پاکی، با از خودگذشتگی، ایثار و نثارِجان خود، آینده ای بهتر و با عزت را برای ما و نسلهای بعد از ما به ارمغان آوردند. سربلندی، استقلال و آرامشِ اینک ما مدیون کسانی است که در میدان نبرد، بی محابا دل به دریای خطر زدند و کشتی انقلاب را از دل طوفان قهر و کین بدخواهان به ساحل ثبات و افتخار رساندند.

هفته دفاع مقدس را، که امسال مقارن با ماه محرم، ماه نشاندن بذر آزادگی و رهایی در جان بشریت، توسط سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) است، گرامی میدارم.

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای همه ایثارگران و خانواده های محترم شهدا، از خداوند متعال می خواهم همه ما را قدر شناس شهداء، رزمندگان، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس و خانواده های معظم این عزیزان باقی نگاه دارد و توفیق ادامه راه ایشان را نصیبمان سازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار