یک كارگردان تلويزيونی گفت:‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید فرمانده مقابله با جنگ نرم باشد و دولت دوازدهم به امنیت شغلی هنرمندان فکر کند.
کد خبر: ۴۵۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 02 July 2017
اکبر منصورفلاح اظهار کرد: هر رئیس‌جمهوری در راستای رفع مشکلات کشور تغییراتی را در کابینه دولت خود و در وزارتخانه‌های مختلف ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جایگاهی ویژه بین وزارتخانه‌های مختلف برخوردار است؛ زیرا وزیر این وزارتخانه مجری برنامه‌های فرهنگی در کشور است و باید از فرهنگ ملی و اسلامی پاسداری کند.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه انتخاب وزرا برای سکان‌داری وزارتخانه‌های مختلف کار سختی است، تصریح کرد: انتخاب وزیر برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

منصورفلاح با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از جنس فرهنگ بوده و آشنایی کاملی با ابعاد مختلف مدیریت فرهنگی داشته باشد، اظهار داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید حامی جامعه فرهنگ و هنر باشد؛ حمایت از هنرمندان و فعالان این عرصه در ابعاد مادی و معنوی صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه بیکاری اکنون معضلی جدی در کشور است، افزود: بستر مناسبی برای اشتغال جوانان فراهم نیست و هنرمندان هم در این چارچوب قرار دارند.

این کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه هنرمندان در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر امنیت شغلی ندارند، تصریح کرد: نبود امنیت شغلی تهدیدی بزرگ برای جامعه فرهنگ و هنر کشور است.

منصورفلاح با بیان اینکه هنرمندان افسران مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم هستند، اضافه کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بداند که فرمانده پایگاه مقابله با جنگ نرم است و در این راستا برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشد.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تمام ابزارها و امکانات خود را در راستای تخریب ارزش‌های اسلامی و ملی ما به‌کار گرفته‌اند، تصریح کرد: نباید برابر این تهاجم سکوت کنیم و باید با دشمن مقابله کرد.

منصورفلاح با اشاره به اینکه باید ژانر دفاع مقدس را در سینمای کشور تقویت کرد، اضافه کرد: متأسفانه ژانر دفاع مقدس در سینما کم‌رنگ شده است و باید این خلأ را با حمایت از فعالان این عرصه پر کنند.

وی با بیان اینکه فعالان بخش‌های مختلف فرهنگ و هنر باید در حوزه مقابله با جنگ نرم بسیج شوند، اظهار کرد: همه دست‌اندرکاران این حوزه باید معرف فرهنگ و تمدن غنی ملی و اسلامی ما باشند و نسل جدید و آینده را با این ارزش‌ها آشنا کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار