رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان قدس از تایید صلاحیت نهایی ۱۳۷ نامزد انتخاباتی در شهر قدس خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 10 May 2017
حجت الاسلام عباس مولایی اظهار داشت: ۲۰۶ نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهرستان قدس نام‌نویسی کردند که ۱۴۰ نفر آنان برای شورای شهر قدس و ۲۳۲ ۶۶ نفر از داوطلبان ثبت‌نام‌شده در حوزه انتخابیه روستاهای «هفت‌جوی» و «دانش» بودند که در مقایسه با دوره قبل این تعداد، افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این افزایش تعدادثبت نام ها علی رغم وقوع ثبت نام در ایام عید نوروز و تعطیلات بود که ۶۷ درصد ثبت نام کنندگان برای شورای شهر بودند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان قدس با اشاره به بررسی صلاحیت ها اضافه کرد: در نهایت پس از طی مراحل قانونی برسی صلاحیت ها و نیز دریافت اعتراضات افراد، صلاحیت ۱۷ نفر از نامزدهای شورای اسلامی شهر قدس به تایید نرسیده بود که پس از اعتراض این افراد به هیئت نظارت بر انتخابات استان تهران، ۱۴ نفر از آن ها تایید صلاحیت شدند، یعنی در کل، تنها ۳ نفر در شورای شهر قدس رد و ۱۳۷ نفر تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: در مورد شورای اسلامی روستاهای «هفت‌جوی» و «دانش» نیز ۶۶ نفر ثبت نام شده بودند که در نهایت ۵۱ نفر تایید و ۱۵ نفر رد صلاحیت شدند.

مولایی خطاب به نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: لازم است در همه مراحل تبلیغات انتخابات مرّ قانون رعایت شود؛ چرا که تخلفات انتخاباتی تضییع حق دیگران است و سلامت انتخابات جزو اولویت‌های ماست.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار