مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در سفر به نیشابور گفت: ۱۱ هزار خانوار با جمیعت ۱۸ هزار نفر در شهرستان نیشابور ساکن هستند که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره هستند.
کد خبر: ۳۸۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 04 March 2017
به گزارش تابناک رضوی ،محسن مسعودیان راد ،مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در حال حاضر کمیته امداد در استان بیش از ۳۹۰ هزار نفر با جمعیت ۱۷۵ هزار خانوار را تحت پوشش دارد که از این تعداد ۱۱ هزار خانوار با جمیعت ۱۸ هزار نفر در شهرستان نیشابور ساکن هستند.
وی با اشاره به این مطلب که نیشابور پس از مشهد مقدس بیشترین مددجو را تحت حمایت دارد، افزود: شهروندان نیشابور از ابتدای سال جاری تاکنون شش میلیارد تومان به کمیته امداد برای رفع مشکلات محرومان کمک کرده اند. که با توجه به وسعت نیشابور انتظار بیشتری در بخش جذب مشارکت های مردمی وجود دارد.
مسعودیان راد با اعلام این مطلب که معتقدیم بهترین روش فقرزدایی کمک مردم به نیازمندان و فقراست، اظهار کرد: امیدواریم با فرهنگ سازی بیشتر برای مشارکت عمومی مردم و همراهی مسئولین این شهرستان باتوجه به وسعت و جمعیت شهرستان سرانه هر نفرتا پایان سال افزایش داشته باشد.
وی با اشاره میزان مشارکت در شهرستان نیشابور در هرسال باید نسبت به سال گذشته همراه با افزایش های چشمگیری  باشد، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که برای فقرزدایی باید مردم پای کار باشند تا بیش از گذشته فقرزدایی در جامعه صورت گیرد.
وی با بیان اینکه از شهرستانی با وسعت نیشابور انتظار بیشتری وجود دارد، تصریح کرد: امیدواریم با فرهنگ سازی بیشتر برای مشارکت عمومی مردم و همراهی مسئولین این شهرستان باتوجه به وسعت و جمعیت شهرستان سرانه هر نفرتا پایان سال افزایش داشته باشد.
وی با اشاره میزان مشارکت در شهرستان نیشابور در هرسال باید نسبت به سال گذشته همراه با افزایش های چشمگیری  باشد، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که برای فقرزدایی باید مردم پای کار باشند تا بیش از گذشته فقرزدایی در جامعه صورت گیرد.
همچنین در این دیدار هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب که هدف من کار برای ارتقاء برای جایگاه خراسان رضوی است، گفت: اگر برای ارتقای جایگاه استان اقدامی صورت گیرد قطعا مشکل شهرستان های تابعه هم مرتفع می شود.
وی به دیدار با مهندس فتاح رئییس کمیته امداد در آینده نزدیک اشاره کرد وگفت : در آن دیدار مذاکرات ویژه در مورد اقدامات ویژه برای استان و به ویژه اشتغال زایی با استفاده از انرژی های تجدید پذیر و خورشیدی خواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی طی سفر به نیشابور با چنارانی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار