مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد از سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد از ساعت 12 امشب تا 3 بامداد فردا به مناسبت برگزاری مراسم سومین شب قدر در حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 28 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، علی‌اصغر نیشابوری به سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در سومین شب قدر اشاره کرد و گفت: به مناسبت فرارسیدن سومین شب قدر بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، امشب سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد بعد از اتمام مراسم احیا از حرم مطهر رضوی صلواتی خواهد بود.

وی افزود: در این اقدام 49 خط موقت ایجادشده برای شب‌های قدر از 6 پایانه موقت اطراف حرم مطهر رضوی به‌صورت رایگان به زائران سرویس‌دهی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد تصریح کرد: این طرح از ساعت 24 تا 3 بامداد فردا بعد از اتمام مراسم شب قدر از حرم مطهر رضوی اجرا خواهد شد.

نیشابوری خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها به محدوده‌های بولوار پیروزی، قاسم‌آباد، خواجه ربیع، کوی امیر، جاده قدیم، سیدی، دکتر بهشتی، طبرسی، کوی طلاب، شهرک شهید رجایی و شهرک شهید باهنر سرویس‌دهی می‌کنند.

وی در پایان گفت: همچنین هزار و 120 دستگاه اتوبوس نیز با استفاده از توان‌ بخش خصوصی و دولتی سازمان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان در این شب هستند.

منبع: پايگاه اطلاع رساني شهرداري مشهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار