رئیس شورای اسلامی شهر قدس:
رئیس شورای اسلامی شهر قدس در این آیین معنوی اظهار کرد: تمامی مسئولان باید بدانند که وامدار خون شهدا هستند و اگر لحظه‌ای از وظایف خود کوتاهی کنند در قیامت نمی‌توانند پاسخگوی شهدا باشند.
کد خبر: ۲۲۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 29 April 2016
رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: با ایجاد شوراها مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی در ایران اسلامی تجلی پیدا کرد، چراکه اعضای شوراها نماینده مردم برای رقم زدن سرنوشت‌شان هستند.

 بعد از ظهر امروز اعضای شورای اسلامی قدس به مناسبت روز شوراها با حضور در سر مزار شهدای گمنام این شهر ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای ادای احترام کرده و یاد و خاطره‌ آنها را گرامی داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس در این آیین معنوی اظهار کرد: تمامی مسئولان باید بدانند که وامدار خون شهدا هستند و اگر لحظه‌ای از وظایف خود کوتاهی کنند در قیامت نمی‌توانند پاسخگوی شهدا باشند.

خدابخش محمدزاده‌پودینه بیان کرد: شهدا با نثار جان خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز امنیت و آرامش کشور را آن هم در منطقه‌ای بحران‌زده مدیون خون آنها هستیم.

وی با تبریک روز شوراها تصریح کرد: با ایجاد شوراها مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی در ایران اسلامی تجلی پیدا کرد، چراکه اعضای شوراها نماینده مردم برای رقم زدن سرنوشت آنها هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس خاطرنشان کرد: مردم شهر قدس به عنوان مردمی بصیر، ولایتمدار و شهیدپرور در تمامی عرصه‌های انقلاب و دفاع مقدس پیشگام بوده‌اند و مسئولان نیز به پاس این فداکاری‌ها باید قدردان آنها بوده و لحظه‌ای از خدمات‌‌‌رسانی و خدمتگزاری به آنها فروگذار نباشند.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر قدس در دوره چهارم تعامل و همدلی را به عنوان اصل تغییرناپذیر امور خود قرار داده‌اند و با صلابت و قاطعیت از حقوق شهروندان این شهر دفاع می‌‌کنند و با نگاهی مبنی بر عدالت‌محوری خدمات بسیاری را ارائه کرده‌اند.

محمدزاده‌پودینه در پایان متذکر شد: از خداوند متعال خواستاریم تا توفیق خدمت‌رسانی صادقانه به مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران را به ما مسئلت فرماید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار