فرماندار قدس در گفت و گو با تابناک:
تابناک تهران- «در شهرستان قدس چیدمان نیروها را شروع کردیم و در حال پالایش برخی نیروها بر اساس عملکردشان از جمله تغیبر اعضای شعب و نمایندگان فرماندار هستیم. برخی بر اساس عملکردشان در دور اول که ضعیف بودند در خصوص نماینده فرماندار و اعضای شعب تغییرات را انجام می دهیم و در یکی دوروز آینده چیدمان و جابجایی نیروها به پایان می رسد.
کد خبر: ۲۱۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 23 April 2016
حسین کاغذ لو در گفت وگو با تابناک در خصوص تمهیدات برگزاری انتخابات مرحله دوم در شهر قدس می گوید: در مرحله دوم انتخابات سازو کارها مانند مرحله اول است و هیچ تغییری نمی کند. یعنی برای برگزاری  دور دوم باید همان روند را از ابتدا آغاز کنیم.

وی افزود: در شهرستان قدس چیدمان نیروها را شروع کردیم، اعضای شعب،نمامیده های فرمانداررا در حال پالایش هستیم بر اساس عملکردی که در دور اول داشتند یعنی افرادی که در دور اول در عملکردشان ضعیف بودند در خصوص نماینده فرماندار و اعضای شعب و در یکی دوروز آینده چیدمان و جابجایی نیروها به پایان می رسد.

فرماندار شهر قدس سپس تاکید کرد: تعرفه های رای را تحویل گرفتیم و 113 صندوق اخذ رای در سراسر شهر قدس داریم و اکنون نیز در حال بسته بندی همه ملزومات تحویل گرفته شده هستیم تا تحویل نماینده فرماندار داده وبه طور کامل آماده برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه هستیم.

کاغذلو گفت: با فرمانداران و کاندیداهاجلساتی داشتیم و تذکرات جدی را در خصوص رعایت قانون، اخلاق و تبلیغات غیرمجاز به کاندیداها دادیم وعلاوه براین رییس ستادهای نامزدها را نیز دعوت کرده و تذکرات جدیی خم به آنها دادیم که قانون و اخلاق را رعایت کنند و از مسائل که سبب اخلال در انتخابات می شود پرهیزکنند.

کاغذلو در پایان توصیه کرد: به صورت طبیعی دور دوم از دور اول مشارکت کمتر است اما از مردم دعوت می کنیم که مانند دور اول شرکت کنند، چرا که به همان میزان دور اول مهم و سرنوشت ساز است.

منبع: تابناک
برچسب ها: قدس ، انتخابات ، فرماندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار