مدیرکل نوسازی مدارس تهران ضمن تکذیب وجود فضای آموزشی رها شده در سطح تهران که به اماکن نامناسبی چون پاتوق معتادان تبدیل شده باشند گفت: تعداد اندکی مدرسه فرسوده تخلیه شده داریم که همگی محصور شده‌اند و امکان سوء استفاده از آنها نیست.
کد خبر: ۱۶۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 20 January 2016
محمد ورناصری در واکنش به اظهارات اخیر عضو شورای شهر تهران مبنی بر وجود ساختمان‌های رها شده آموزش و پرورش در سطح شهر و تبدیل شدن آنها به اماکن آسیب‌زای اجتماعی، افزود: به هیچ وجه اینگونه نیست.

وی تاکید کرد: ساختمان و فضای آموزشی نیمه کاره در شهر تهران نداریم، مگر آنکه مدرسه‌ی فرسوده‌ای باشد که در طرح تخریب و بازسازی ما قرار دارند.

مدیرکل نوسازی مدارس تهران با بیان اینکه استان تهران 1400 مدرسه فرسوده دارد که البته در بسیاری از آنها دانش آموزان مشغول تحصیل هستند گفت: تعداد بسیار کمی از مدارس فرسوده وجود دارند که خالی از دانش آموز هستند و شمار آنها به حدود 30 مدرسه نمی‌رسد.

ورناصری افزود: این مدارس تخلیه شده همگی محصور شده هستند و مدرسه‌ای نداریم که به اماکن آسیب‌زای اجتماعی چون پاتوق معتادان تبدیل شده باشند، اگر شورای شهر گزارشی در این خصوص داشت، حتما ارائه کند تا بررسی کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار