استاندار سمنان گفت: با توجه به افت فشار گاز در سطح کشور و به تبع آن در استان سمنان به منظور مدیریت اقدامات و موارد در تمامی سطوح، مدیریت مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف گاز در تمامی بخش های اداری، صنعت و خانگی از موارد ضروری و حائز اهمیت است.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ 14 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ در جلسه بررسی وضعیت گاز رسانی به استان در محل سالن جلسات شرکت گاز استان سمنان اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی امروز بواسطه شکست‌های متعدد و نزدیکی به ایام انتخابات برای دستیابی به اهداف شوم خود دسیسه چینی‌های متعدد خواهند کرد.
عالی‌ترین خطاب به مدیران استان ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های ابلاغی ملی در خصوص فعالیت صنایع، لازم است تا به منظور مدیریت امور و عدم قطعی و افت فشار گاز در برهه فعلی، نظارت بر فعالیت صنایع به صورت مستمر انجام گیرد.
وی افزود: دهیاران روستا‌های استان نیز با هماهنگی با گازبان ها، موارد مرتبط با مدیریت مصرف گاز را در دستور کار قرار دهند.
استاندار سمنان تصریح کرد: اولویت ما در سطح استان تامین گاز مصارف خانگی و امورات مردم است، لذا تمهیدات لازم در قالب جلسات ستاد مدیریت بحران در سطح شهرستان‌ها اتخاذ شود.
هاشمی تاکید کرد: نظارت بر عملکرد ادارات، مراکز آموزش و همچنین صنایع استان به منظور مدیریت مصرف گاز در برهه فعلی از دیگر مواردی است که باید مَدنظر باشد.
استاندار سمنان در پایان گفت: به منظور تامین نیاز مردم در بخش نان، آمادگی لازم در سطح نانوایی‌ها برای پخت نان با سوخت جایگزین در صورت لزوم مَدنظر قرار داشته باشد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار