معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده، سمنان امن‌ترین استان برای سرمایه‌گذاری در کشور و بهشت سرمایه‌گذاران گردشگری و فناوری در ایران است.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 04 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ظهر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: دنیای پیش رو متکی به اقتصاد گردشگری و فناوری است.

وی افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده، سمنان امن‌ترین استان برای سرمایه‌گذاری در کشور و بهشت سرمایه‌گذاران گردشگری و فناوری در ایران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: افزایش ۱۸ درصدی بوم‌گردی‌ها در استان، عضویت سمنان در اتحادیه بین‌المللی راه ابریشم، ثبت جهانی ۶ کاروانسرای استان سمنان در یونسکو، وجود آثار تاریخی و طبیعی مختلف در سراسر استان و ... از ظرفیت‌های بی‌نظیر این استان برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی است.

صادقی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم و با حمایت‌های استاندار سمنان و مدیریت مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اتفاقات خوب و کم‌نظیری برای استان سمنان افتاده است که در رشد اقتصادی استان نقش به‌سزایی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تأکید کرد: اقتصاد گردشگری یکی از اصلی‌ترین پیشران‌های توسعه این استان محسوب می‌شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار