استاندار سمنان گفت: یکی از مشکلات جدی و اساسی استان سمنان در حوزه جوانی جمعیت بوده و باید برنامه‌های پژوهشی مناسبی در این زمینه تدوین و اجرا شود.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 07 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان سمنان اظهار کرد: بهره‌وری در استان سمنان به جهت اجرای برنامه‌های آموزشی و برنامه‌ریزی‌های مناسب خوشبختانه رو به رشد است.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات جدی و اساسی استان سمنان در حوزه جوانی جمعیت بوده و لازم است برنامه‌های پژوهشی مناسبی در این زمینه تدوین و اجرا شود.

استاندار سمنان ادامه داد: معادن استان بسیار ارزشمند و دارای اهمیت بوده و لازم است تا در حوزه بهره‌وری اقدامات مناسبی انجام شود.

هاشمی گفت: در حوزه طیور، کشاورزی و موارد دیگر مانند تولید پسته و... استانی غنی هستیم و از این‌رو، لازم است این محصولات به نام استان سمنان ثبت و صادر شود.

وی تصریح کرد: لازم است زیرساخت‌های لازم برای برپایی محل نمایشگاه‌های استان سمنان فراهم شود.

استاندار سمنان ادامه داد: با توجه به اینکه استان سمنان استان صنعتی، معدنی، کشاورزی و... است، باید محصولات تولیدی استان برای رشد تولید و اقتصاد استان به نام سمنان به ثبت برسد.

هاشمی گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ در سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده و جزو استان‌های برتر کشور بوده‌ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ۲ سال اخیر، ۱۴ معدن استان به فرآوری رسیده که باعث تولید رونق اقتصادی استان شده است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار