مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این نهاد رتبه نخست ایجاد اشتغال را در استان به خود اختصاص داده است، گفت: بالای 2 هزار فرصت شغلی کمیته امداد در سامانه رصد ثبت شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 12 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۷۴ فرصت شغلی در سامانه رصد اشتغال استان سمنان به ثبت رسید، اظهار کرد: هدف کمیته امداد، ایجاد خودکفایی، رسیدن به استقلال مالی و رونق اقتصادی خانوار‌های زیرپوشش است.

وی ضمن بیان اینکه رویکرد کمیته امداد ماهی‌گیری به جای دادن ماهی است، افزود: با این اقدام یعنی ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی خانواده‌های زیرپوشش می‌توانند زندگی بهتری را برای خود و اطرافیان فراهم کرده و به کیفیت امور خود بیفزایند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه تاکنون ۷۳ درصد تعهد اشتغال این نهاد در استان محقق شده است، گفت: برآورد ثبت ایجاد فرصت شغلی ۲ هزار و ۸۰۰ مورد بود که برای فراتر رفتن از این آمار کمیته امداد حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است.

ذوالفقاری با بیان اینکه طرح‌ها و فرصت‌های شغلی ایجاد شده طی بازه سه تا پنج ساله مورد ارزیابی و نظارت قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: هدف از این بازرسی‌ها، پایدارسازی طرح‌های اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این نهاد رتبه اول ایجاد اشتغال را در استان سمنان به خود اختصاص داده است، افزود: اولویت کمیته امداد استان سمنان حمایت از اقشار آسیب پذیر و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی این گروه با ایجاد فرصت‌های شغلی که متقاضیان از مشاوره‌ها لازم در این راه نیز برخوردار خواهند شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار