مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت: هشت پروژه عمرانی برق‌رسانی با اعتباری به مبلغ ۱۵۹ میلیارد ریال در هفته دولت آماده افتتاح و بهره‌برداری است.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 13 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، حسین حافظی، مدیر توزیع برق شهرستان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هشت پروژه عمرانی برق‌رسانی با اعتباری به مبلغ ۱۵۹ میلیارد ریال در هفته دولت امسال آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی گفت: پروژه احداث ساختمان و تجهیز الکتریکی پست زمینی زاوقان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، پروژه اصلاح و بهینه‌سازی چهار هزار متر شبکه فشارضعیف روشنایی معابر شهرک صنعتی سمنان با مبلغ ۱۵ میلیارد ریال، پروژه احداث یک‌هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشارمتوسط و یک دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۲۵ کیلوولت آمپر برای تأمین برق امامزاده روستای محمودآباد با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان افزود: پروژه توسعه ۷۰۰ متر شبکه فشارضعیف و یک دستگاه پست هوایی ۵۰ کیلوولت آمپر با مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، برای تأمین روشنایی پل جاده نظامی روستای اعلا در منطقه جنوب سمنان، پروژه اصلاح و بهینه‌سازی ۱۰ هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشارمتوسط و تبدیل به کابل خودنگهدار در این شهرستان با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

حافظی ادامه داد: پروژه احداث یک‌هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشارمتوسط برای رینگ شبکه برای دامداری‌ها و مرغداری‌های روستای دلازیان به ارزش سه میلیارد ریال و پروژه توسعه یک‌هزار متر شبکه فشارضعیف و ۲ دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۳۰۰ کیلوولت آمپر برای تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در فهرست پروژه‌های افتتاحی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه هوشمندسازی شبکه توزیع برق به منظور مدیریت بار و اتوماسیون شبکه با نصب ۶۱ دستگاه تابلو‌های لوازم اندازه‌گیری با اعتباری به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از جمله مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت شهرستان سمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار