نقشه راه اصلاح نظام اداري كشور تصویب شد

کد خبر: ۸۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 30 August 2015





معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازي گفت: نقشه راه اصلاح نظام اداري كشور در قالب هشت برنامه تصويب و ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، سعید سیدعلايي در ديدار چهره به چهره با مردم گیلان، حل مشكلات آنان را يكي از بهترين ساعات خدمت‌رساني خود عنوان كرد و گفت: كليه تصميم‌گيري‌ها براساس نقطه نظرات جمع‌آوري شده از بازديدهاي استاني است كه پس از بررسي در وزارت متبوع مصوب و اجرايي مي‌شود و سختي كار راهداران و بند 5 و 10 ماده 68 را مي‌توان از نمونه‌هاي بارز آن عنوان كرد.

وی در ادامه به اصلاح نظام اداري كشور اشاره كرد و افزود: نقشه راه اصلاح نظام اداري كشور در قالب هشت برنامه تصويب و ابلاغ شده كه به رياست وزير راه و شهرسازي در حال پيگيري است.

سید علایی نقش و ساختار دولت را اولين برنامه نقشه اصلاح نظام اداري عنوان كرد و ادامه داد: براي اجراي اين برنامه كارگروهي در ستاد تشكيل شده كه تاكنون 20 جلسه از آن برگزار شده وانتظار مي‌رود طي دو الي سه ماه آينده نهايي و ابلاغ شود.

وی افزود: عملياتي شدن این امر مي تواند نقش مهمي در چابك سازي، متناسب سازي و منطقي ساختن تشكيلات نظام اداري ايفا کند.

معاون توسعه  مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازي درادامه، توسعه دولت الكترونيك و هوشمندسازي اداري را از ديگر محورهاي اصلاح نظام اداري برشمرد و خاطرنشان كرد: در اين زمينه در برخي از مجموعه‌هاي وزارت متبوع، فعاليتهايي صورت گرفته كه نياز به بهبود دارد و اميدواريم با همت بيشتر بتوانيم قانون جامع نظام اداري كشور در زمينه دولت الكترونيك را به رتبه 70 ارتقا دهيم.

وي از مباحث آموزشي كاركنان با عنوان سرمايه‌گذاري ياد كرد و افزود: بحث آموزش ماهيت هزينه‌اي ندارد،بلكه سرمايه‌گذاري در جهت ارتقای دانش همكاران به منظور خدمت‌رساني بهتر است و در افزايش انگيزه در كاركنان نقش قابل‌ توجهي ايفا مي‌كند كه به جد در جهت تحقق آن در وزارت متبوع تلاش مي‌کنیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار