صاحبان کسب و کارهای فرهنگ،هنر و رسانه متضرر از کرونا ثبت اطلاعات نمایند

کد خبر: ۸۴۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 05 May 2020

صاحبان کسب و کارهای فرهنگ،هنر و رسانه متضرر از کرونا ثبت اطلاعات نمایند

تابناک/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از صاحبان کسب و کارهای فرهنگ،هنر و رسانه متضرر از کرونا خواست اطلاعاتشان را ثبت نمایند.

فیروز فاضلی بعد از ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای، فراخوان دریافت اطلاعات صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ای متقاضی دریافت حمایت دولتی برای جبران خسارت کرونا را اعلام کرده است.
وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس ،ثبت نام مشاغل یادشده از طریق سامانه https://corona.samandehi.ir/homepage.aspx انجام می شود و  ثبت نام کنندگان می توانند در  صورت هر گونه بروز مشکل و پرسش با شماره تلفن ۳۳۱۱۶۵۶۲ دفتر اقتصاد فرهنگ تماس بگیرند.
وی افزود: افراد حقیقی که به صورت خویش ‏فرما و یا برای مراکز فرهنگی، هنری و رسانه ‏ای بدون قرارداد استخدامی پیش از شیوع بیماری کرونا فعالیت داشتند با انتخاب گزینه اشخاص حقیقی بعد از ثبت نام و ورود به سامانه، فرم مخصوص اشخاص حقیقی را تکمیل کنند.
فاضلی ادامه داد: مدیران کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ‏ای دارای صاحب امتیاز حقیقی یا حقوقی، با انتخاب گزینه واحد کسب و کار فرم مخصوص اشخاص حقوقی را تکمیل کنند.
وی تاکید کرد: اطلاعات لازم درباره رسته کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ‏ای در فراخوان "ثبت نام صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ‏ای متقاضی دریافت حمایت دولتی برای جبران خسارت کرونا" آمده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: خسارت بحران کرونا به حوزه فرهنگ ،هنر و رسانه  ۱۵۳ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال برآورد شده و همچنان پیگیر جلب حمایت برای فعالان خسران دیده در این حوزه ها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار