تذكر به خبرنگاران،با مدل معاون عمراني آقاي استاندار

معاون عمراني استاندار هر چند به دنبال اطمينان دادن به كشاورزان براي تخصيص آب مورد نيازشان بود اما به خبرنگاران تذكر داد در اين مسايل دخالت نكنند!!
کد خبر: ۸۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 25 August 2015
به گزارش خبرنگار تابناك چهارمحال و بختياري،در خبري كه پايگاه خبري رخ نيوز منتشر كرده هر چند معاون عمراني استاندار اطمينان قطعي از تخصيص آب مجوز داده شده به كشاورزان شهرستان هاي بن و سامان خبر داد اما نحوه برخورد وي با موضوع اطلاع رساني درباره آب جاي تامل بسيار دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در پی تجمع اعتراضی کشاورزان شهرستان های بن و سامان گفت : طرح هايي که مجوز تخصيص آب از زاينده رود گرفته اند، مجوزشان لغو نشده و نخواهد شد و کشاورزان و باغداران در اين زمينه نگراني نداشته باشند، چرا که بزودي تخصيص آب آن ها انجام خواهد شد.

اميري با اشاره به نشست 4 ساعته  مسولان استانداري و آب منطقه اي استان،  اظهار داشت:خوشبختانه موانع و مشکلات اختصاص آب به اين کشاورزان با رايزني هايي با وزارتخانه نيرو و آب منطقه اي رفع و حل شد.

وي همچنین با تاکید بر عدم دخالت خبرنگاران در اینگونه مسائل افزود: بنده اعتقادي به مباحث تحصني و تجمع خياباني ندارم چرا که اين موضوعات از مجاري و مبادي خود به صورت کارشناسانه و علمي پيگيري خواهند شد و به خبرنگاران هم تذکر مي کنم که اينگونه مباحث را دامن نزنند و مباحثي که هر از چندگاهي به موضوعات ملي و امنيتي  مربوط مي شوند، دخالت نکنند.

اما خدمت معاون محترم عمراني استانداري بايد يادآور شد كه رسالت رسانه ها و خبرنگاران رساندن مشكلات مردم به گوش مسوولان است و اگر فضاي رسانه اي و البته به دور از حاشيه سازي و جنجال آفريني ،موضوعات اين چنيني را پيگيري نكند دست مسوولان نيز براي پيگيري امور مردم بسته خواهد بود.

لذا ضرورت دارد معاون عمراني محترم در تعامل با رسانه ها توجه بيشتري داشته باشند تا خدايي نكرده احساس فشار به رسانه ها براي عدم انجام رسالتشان تداعي نگردد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار