امام جمعه موقت شهرکرد: حفظ وحدت رمز پیروزی بر دشمن تفرقه‌افکن است

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: حفظ وحدت به عنوان کلیدواژه پیروزی و ناکام کردن حرکت دشمنانی است که به دنبال تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی در جهان اسلام هستند.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰ 13 September 2024

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری» به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابولحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی افزود: وحدت جهان اسلام همان وحدتی است که پیامبر اسلام سردمدار شعار آن بودند و امامین انقلاب نیز برای گسترش وحدت به نبی مکرم اسلام اقتدا کردند و در آن خواسته پیغمبر اسلام را عملیاتی کردند.

وی با تبریک آغاز هفته وحدت گفت: دشمنان اسلام به واسطه وحدت بوجود آمده در ایران با اسلام، مسلمانان و مردم کشور دشمنی دارند و از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به اقتدار کشور استفاده می‌کنند.

به گفته وی، دشمنان اسلام برای تفرقه‌افکنی و قتل مسلمانان و شیعیان اقدام به بمب‌گذاری در زمان‌های مختلف کرده‌اند تا شیعیان را قتل‌عام کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه وحدت بین شیعه و سنی گفت: همه مسلمانان باید به اعتقادات و عقاید همدیگر احترام بگذارند و از توهین، دشمنی و بداندیشی نسبت به هم دوری کنند.

فاطمی با اشاره به سالگرد قتل عام بی‌رحمانه مسلمانان توسط رژیم صهیونیستی در صبرا و شتیلا در جنوب لبنان گفت: به فضل خدا و به برکت مجاهدان، امروز لبنان در اوج اقتدار در برابر رژیم جعلی صهیونیست قرار گرفته است.

وی با اشاره به سالگرد درگذشت استاد شهریار و نامگذاری این روز به نام روز شعر و ادب فارسی گفت: زبان شعر در تاریخ و حماسه‌آفرینی تاثیر فراوان و نقش برجسته‌ای داشته است.

به گفته وی، شعر در تاریخ ایران همیشه در بین مردم تاثیرگذار بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار