پیش‌بینی بارش برف درگردنه ها از امشب

علیمردان طالبی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی هواشناسی احتمال بارش برف در گردنه‌ها وجود دارد، یادآور شد: از امشب بارش برف در گردنه‌ها پیش‌بینی شده است که به مردم توصیه می‌شود تردد خود را در این محور‌ها کاهش دهند.
کد خبر: ۸۲۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ 25 February 2020
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با تأکید بر اینکه بارش باران هیچ خسارتی در پی نداشته است، گفت: بارش در شهرستان‌های جنوبی از جمله نهاوند، تویسرکان و ملایر شدت بیشتری دارد، اما تاکنون گزارشی مبنی بر بروز خسارت در این مناطق اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا، طالبی اظهار کرد: کارشناسان ستاد بحران استان همدان در تمامی شهرستان‌ها در حال رصد وضعیت بارشی شهر‌ها هستند و خوشبختانه مشکلی در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اطلاعیه‌ها و هشدار‌های لازم در زمینه احتمال آبگرفتگی و سیل به تمام شهروندان داده شده است، تصریح کرد: ساکنان خانه‌های غیرمستحکم روستایی و ساخت وساز‌های غیرمجاز حریم رودخانه‌ها نسبت به تخلیه وسایل خود از این اماکن اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان بیان کرد: بیشترین چالشی که در هنگام بارش با آن مواجه هستیم، ریختن زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی در رودخانه‌ها و کانال‌هاست که باعث انسداد دهنه پل‌ها می‌شود.

طالبی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی هواشناسی احتمال بارش برف در گردنه‌ها وجود دارد، یادآور شد: از امشب بارش برف در گردنه‌ها پیش‌بینی شده است که به مردم توصیه می‌شود تردد خود را در این محور‌ها کاهش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار