مدیریت شعب بانک مسکن استان همدان

ادامه خدمت بی فقه در نهضت ملی مسکن، با الگوبرداری از منش رئیس جمهور شهید/ اولین همایش مدیریت شعب بانک مسکن در استان همدان برگزار شد

اولین همایش مدیریت شعب استان همدان با هدف تجزیه و تحلیل عملکرد سال ۱۴۰۲ با حضور مدیر، معاونین، رئیس حوزه حراست، روسای شعب و روسای دوایر مدیریت برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ 20 June 2024

اولین همایش مدیریت شعب استان همدان با هدف تجزیه و تحلیل عملکرد سال ۱۴۰۲ با حضور مدیر، معاونین، رئیس حوزه حراست، روسای شعب و روسای دوایر مدیریت برگزار شد.ادامه خدمت بی فقه در نهضت ملی مسکن، با الگوبرداری از منش رئیس جمهور شهید/  اولین همایش مدیریت شعب بانک مسکن در  استان همدان برگزار شد

به گزارش تابناک همدان، اولین همایش مدیریت شعب استان همدان با هدف تجزیه و تحلیل عملکرد سال ۱۴۰۲ با حضور مدیر، معاونین، رئیس حوزه حراست، روسای شعب و روسای دوایر مدیریت برگزار شد.

حسن خطیب زاده مدیر شعب استان در آغاز سخنان خود ضمن ابلاغ پیام تشکر مدیرعامل و اولیای ارشد بانک به حضار، از تلاش جمعی همکاران در سال گذشته قدردانی کرد و از ایشان خواست با اهتمام ویژه و استفاده از تمامی ظرفیتها؛ به گونه‌ای حرکت کنند تا با سرلوحه قراردادن رویکرد هوش بانکی در فعالیت‌های خود، ضمن تحقق اهداف؛ زمینه ارتقاء جایگاه استان همدان فراهم شود.

مدیر شعب استان پس از بیان آمار و ارقام عملکرد کلی بانک و انتقال مطالب مطرح شده در همایش و انتظارات مدیران ارشد بانک به همکاران، یاد و خاطره رئیس جمهور شهید به عنوان رئیس جمهور تراز ایران اسلامی و شهدای خدمت را گرامی داشت و گفت: ما با الگو برداری از منش و سیره شهید راه خدمت، آیت اله رئیسی که با خستگی میانه‌ای نداشت و همواره در صدد خدمت به آحاد جامعه به ویژه اقشار ضعیف بود، می‌بایست بیش از گذشته برای به ثمر نشستن طرح نهضت ملی مسکن که آن شهید بزرگوار تاکید فراوانی بر آن داشتنند؛ تلاش کنیم و این امر جزء با جذب منابع و تمرکز منابع و مراودات مالی زنجیره تامین در بانک مسکن، محقق نخواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به سبد پرتفوی متنوع محصولات بانک بیان داشت: طرح‌های ثمر، تابش و ربیع یک پکیج کامل برای ارائه به مشتریان در مذاکرات است که همکاران می‌توانند برای تحقق اهداف ابلاغی ضمن وفاق جمعی و تکیه بر همدلی و اتحاد همه کارکنان، به صورت موازی از ظرفیت بازاریابی برون و درون شعبه‌ای از آن استفاده کنند.

خطیب زاده در بخش بعدی سخنان خود ضمن تبریک کسب "رتبه اول" بانکداری الکترونیک در کشور توسط مدیریت استان همدان، از تلاش‌های هوشمندانه پرسنل شعب و دایره سیستم‌های مدیریت قدردانی کرد و همچنین با توجه به حضور مدیریت استان همدان در منطقه سبر عملکردی در شاخص‌های وصول مطالبات و تحقق بیش از ۹۰ درصدی اهداف، از زحمات همکاران شعب و دایره وصول سپاسگزاری کرد. وی ادامه داد استان همدان در سرفصل درصد شعب سبز نیز با ۲۱ شعبه، "رتبه سوم" کشور را کسب کرده که امیدواریم در ارزیابی عملکرد پیش رو شاهد حضور مجدد استان همدان در منطقه سبز و در جمع مدیریت‌های برتر کشور باشیم.

خطیب زاده در بخش بعدی سخنان خود بازاریابی و وصول مطالبات را وظیفه اصلی همه همکاران عنوان کرد و گفت: با توجه به هدفی که برای منابع استان در نظر گرفته شده است، نمی‌توان به مشتریان قدیمی اکتفا کرد؛ بنابراین ضرورت دارد تمامی همکاران با برنامه ریزی هوشمندانه، بازار‌های دارای پتانسیل را شناسائی و به موازات توجه به جذب سپرده‌های خرد و پایدار با حضور در شرکت یا محل کار شهروندان متمول به خصوص محیط پیرامونی شعبه، بر جذب سپرده‌های کلان متمرکز شوند تا شاهد رشد جهشی استان در حوزه منابع باشیم.

سرپرست شعب استان همچنین توجه ویژه به مطالبات معوق را خواستار شد و ضمن تاکید برپیگیری به عنوان موثرترین استراتژی این حوزه، از وصول مطالبات به عنوان منابع کم هزینه یاد کرد و بیان داشت: به تعداد پرونده مطالباتی روش وصول وجود دارد و نمی‌توان نسخه واحدی برای همه موارد پیچید. از طرفی بر اساس تاکید اولیای ارشد بانک، مذاکره با بدهکاران در اولویت می‌باشد و به واسطه طولانی شدن پروسه وصول؛ حتی الامکان از صدور اجرائیه پرهیز کنید و ترتیبی اتخاذ کنید تا پرونده‌ها با گفتگو و مصالحه با مشتریان تعیین تکلیف شود.

خطیب زاده در پایان ضمن تاکید بر صیانت از حقوق شهروندی، زیست عفیفانه و مشارکت پر شور در انتخابات ریاست جمهوری و پرهیز از دخالت در جانبداری از کاندید‌ها اظهار داشت: تمامی فعالیتها، ارزیابی عملکرد و طرح‌های مختلف به عنوان ابزاری برای ارتقاء درجه شعب می‌باشد و مهمترین شاخص سنجش میزان موفقیت همکاران، حرکت شعب بر مدار رشد در جدول درجه بندی، البته با رویکرد هوش بانکی می‌باشد. از این رو ضرورت دارد همکاران با پایش دقیق و مستمر عملکرد خود، توجه مضاعف به فعالیت‌های کارمزد محور همچون صدور ضمانت نامه وگشایش اعتبارات اسنادی، ضمن شناسائی سرفصل‌های امتیاز آور در درجه بندی، زمینه لازم را برای افزایش درجه شعب استان در سال جاری فراهم کنند.

احمد محمدی و سید مصطفی اسکافی معاونین مدیریت نیز با برگزاری نشست‌های تخصصی به همراه روسای دوایر زیرمجموعه، ضمن تشکر از همکاران بابت تلاش‌های سال ۱۴۰۲، از همکاران خواستند از همه محصولات و خدمات بانک از جمله طرح تابش، ثمر، ربیع، حساب جوانان و. برای تحقق اهداف در ماه‌های نخست سال نهایت استفاده را به عمل آورند.

ایشان همچنین با اشاره به اختلاف معنادار شعب بالا و پایین جدول در سرفصل‌های مختلف، بر توجه ویژه بر رشد فراگیر و هماهنگ تمامی شعب استان تاکید کردند و گفتند: اشراف همکاران بر دستورالعمل‌ها خصوصا شرایط محصولات سپرده‌ای موجب افزایش قدرت چانه زنی همکاران شده و نقش به سزائی در ارائه شفاف و صریح محصولات به مشتریان به منظور جذب منابع و تحقق اهداف ایفا می‌کند.

مهرداد فولادی رئیس حوزه حراست سخنران بعدی این همایش ضمن تاکید بر رعایت الزامات حفاظتی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و از همکاران خواست با پرهیز از به کارگیری امکانات دولتی له یا علیه کاندیدها، صرفا بر مشارکت حداکثری برای تعیین سرنوشت خویش و کشور تمرکز کنند.

در این همایش جواد مهرسر رئیس شعبه ممتاز مرکزی همدان به نمایندگی از روسای شعب به بیان نقطه نظرات خود پرداخت که مقرر شد موارد به صورت مکتوب به مرکز منعکس گردد.

در پایان همایش، روسای شعب حاضر در منطقه سبز و همکاران منتخب به ویژه شعب سعیدیه، فرهنگیان، شیرسنگی و فامنین به ریاست محمد علی منوچهری، بهنام قهرمانی، عبدالحمید مقصودی و مجید رسولی که به عنوان شعب طلائی و جزو صد شعبه برتر کشور بودند، مورد تجلیل قرار گرفته و هدیه و لوح سپاس خود را از حسن خطیب زاده مدیرشعب استان دریافت کردند.

ادامه خدمت بی فقه در نهضت ملی مسکن، با الگوبرداری از منش رئیس جمهور شهید/  اولین همایش مدیریت شعب بانک مسکن در  استان همدان برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار