استاندار مرکزی: 

استان مرکزی در برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) از استان‌های برتر است

آقازاده گفت: استان مرکزی در برگزاری باشکوه و در خور شان مراسم ارتحال حضرت امام (ره) از استان‌های برتر کشور است.
کد خبر: ۷۴۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 07 May 2019
 به گزارش تابناک مرکزی - سیدعلی آقازاده امروز (۱۷ اردیبهشت) در جلسه ستاد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم با بهره گیری صحیح و جامع از این ایام پرفیض حداکثر ثواب و اجر را ببریم.  


استاندار مرکزی افزود: استان مرکزی در برگزاری مراسم ارتحال جز استان‌های برتر، استان مرکزی به دلیل اینکه زادگاه امام خمینی (ره) است باید امسال نیز مراسم درخور شان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی برگزار شود.

 
وی با بیان اینکه فرمانداران باید در شهر‌های خود نسبت به اقدامات شایسته و برگزاری مناسب این روز بپردازند افزود: در شهرستان خمین به دلیل شهر محل زادگاه امام، ضمن برگزاری مراسم مختلف برای این روز  باید همه مسولان دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند.

 
وی ادامه داد: در سنوات گذشته معاونت عمرانی استانداری متولی برگزاری این روز بود، ولی در کل کشور معاونت سیاسی امنیتی نسبت به برگزاری مراسم این روز اهتمام داشت و دراستان مرکزی هم با توافق این دو معاونت مقرر شد معاونت سیاسی امنیتی مسئولیت انجام مراسم این روز را به عهده بگیرد.  

 
این مقام ارشد استان اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران دنیا را تکان داد لذا باید مردم ایران اسلامی با حضور در مراسم ارتحال این امام بزرگوار عشق و علاقه خود را به امام راحل نشان دهند.

 
لازم به ذکر است، جهت برگزاری مراسم روز قدس در این جلسه مصوب شد دو هفته دیگر کمیته‌ها تشکیل و جلسات برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار