آمادگي پليس فتا در خصوص رصد برخورد با جرايم مرتبط با تبليغات انتخاباتي در فضاي مجازي

رئيس پليس فتا استان با تبيين برخي جرايم مرتبط با تبليغات انتخاباتي در فضاي مجازي، از آمادگي و برنامه‌ريزي ويژه پليس فتا براي رصد و پايش اخبار و مطالب منتشر شده در حوزه فضاي مجازي مرتبط با تبليغات انتخابات رياست جمهوري خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ 22 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی ،سرهنگ‌ " فرهاد شاطري" در نشست هم انديشي با اصحاب رسانه با حضور رئيس ستاد انتخابات استان و دادستان عمومي و انقلاب در تشريح اين خبر بيان داشت: برخي اقدامات سوء مرتبط با تبليغات انتخاباتي در فضاي مجازي توسط قانونگذار جرم‌‌ انگاري شده و پليس فتا با حساسيت ويژه‌اي در حال رصد و پايش فضاي مجازي و احصاء تخلفات و جرائم احتمالي در اين حوزه مي‌باشد.
اين مقام مسئول افزود: ضمن هشدار به قانون شکنان، از کليه فعالان رسانه‌اي در فضاي مجازي و همچنين عموم شهروندان درخواست مي‌کنيم ضمن رعايت اخلاق رسانه‌اي، فعاليت‎‌هاي انتخاباتي و تبليغاتي خود را در چارچوب قانون انجام داده و از هرگونه توهين يا هتک حيثيت و نشر اکاذيب و انتشار اخبار جعلي و انتشار نظر سنجي‌هاي ساختگي پرهيز کنند.
سرهنگ شاطري همچنين از فعالان رسانه‌اي خواست تا با فعاليت صحيح رسانه‌اي در فضاي‌ مجازي و اغناي فکري کاربران و شهروندان، شوق و اشتياق عمومي براي شرکت در انتخابات و تعيين سرنوشت کشور را تقويت کرده و آحاد مردم را براي بالا بردن سطح مشارکت در انتخابات ترغيب و تشويق کنند.
اين مقام انتظامي در پايان بيان داشت: پليس فتا در کنار مردم و براي امنيت و آرامش بيش از پيش فضاي عمومي در ايام انتخابات در خدمت جامعه بوده و از فعالان رسانه‌اي که با رفتار قانونمندانه و اخلاق مدارانه نسبت به آگاهي بخشي به جامعه بدور از تخريب ديگران اقدام مي‌کنند، قدرداني مي کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار