اعلام فیلم‌های سومین روزجشنواره فجر

سینما فلسطین در روز یکشنبه میزبان دو فیلم «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی و «خون خدا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی از بخش سودای سیمرغ خواهد بود که به ترتیب در سانس‌های ۱۷ و ۱۹:۳۰ به روی پرده می‌روند. 
کد خبر: ۷۱۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 03 February 2019
در سومین روز اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در همدان، پنج فیلم در سینما‌های فلسطین و قدس به روی پرده می‌روند.

به گزارش ایسنا، سینما فلسطین در روز یکشنبه میزبان دو فیلم «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی و «خون خدا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی از بخش سودای سیمرغ خواهد بود که به ترتیب در سانس‌های ۱۷ و ۱۹:۳۰ به روی پرده می‌روند. 

سینما قدس نیز در بخش سیمرغ و پروانه‌ها میزبان فیلم سینمایی انیمیشن «شب آفتابی» به کارگردانی علی مدنی در سانس ۱۰ صبح و در بخش سودای سیمرغ نیز میزبان دو فیلم «آشفتگی» به کارگردانی فریدون جیرانی و «حمال طلا» به کارگردانی تورج اصلانی خواهد بود که به ترتیب در سانس‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ به روی پرده می‌روند. 

اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در همدان با نمایش ۱۰ فیلم در بخش سودای سیمرغ و پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه‌ها از ۱۲ تا ۱۸ بهمن ماه در سینما‌های فلسطین و قدس صورت میگیرد. 

* فیلم سینمایی انیمیشن «شب آفتابی» به دلایل فنی روز شنبه امکان اکران پیدا نکرد و به روز یکشنبه موکول شد و به جای آن فیلم «پاستاریونی» که قرار بود روز یکشنبه اکران شود به روی پرده رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار