پیروزی مقابل سایپا حق داماش بود/ صعود به فینال جام حذفی هدیه داماشی‌ها به هواداران

کد خبر: ۷۰۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 30 January 2019
تابناک / کاپیتان تیم فوتبال داماش با اشاره به صعود به فینال جام حذفی گفت: بازی خوبی مقابل سایپا به نمایش گذاشتیم و پیروزی مقابل این تیم حق داماش بود.

محمد مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به شگفتی‌سازی داماش در جام حذفی اظهار کرد: داماش برای صعود به فینال جام حذفی زجر فراوانی کشیده است و صعود به فینال به‌راحتی به دست نیامد، برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی پنج دیدار قبلی خود را که چهار دیدار آن خارج از خانه برگزار شد را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه پیروزی مقابل سایپا حق داماش بود افزود: در طول 90 دقیقه بدون واهمه از رقیب لیگ برتری در تمامی خطوط بهتر از سایپا عمل کردیم و با کمک هوادارانمان تیم سخت‌کوش سایپا را شکست دادیم، بازیکنان داماش نشان دادند که لقب شگفتی‌ساز برازنده آن‌ها است.

کاپیتان داماش گیلان با تأکید بر اینکه مصدومیت جزئی از فوتبال است گفت: در یک صحنه با بازیکن حریف برخورد داشتم و از ناحیه سر دچار مصدومیت شدم، بلافاصله پس از بانداژ به زمین بازی برگشتم و خدا را شکر توانستم در پایان با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنم.

مختاری با اشاره به اینکه داماش برای صعود به فینال برنامه داشت خاطرنشان کرد: برای لحظه‌به‌لحظه بازی برنامه داشتیم و به‌هیچ‌وجه خود را مقابل سایپا ازپیش‌باخته نمی‌دانستیم، بازیکنان برای پیروزی به میدان آمدند و مزد زحمات خود را گرفتند.

وی هدف مهم داماش را صعود به لیگ دسته اول دانست و گفت: قرارمان با هوادارانمان صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول است، پیروزی مقابل سایپا را فراموش کرده و برای صعود به صدر جدول در رقابت‌های لیگ دسته دوم می‌جنگیم، هوادارانمان تا روز فینال جام حذفی شادمان خواهند بود و این کمترین هدیه‌ای بود که پس از چند سال تحمل سختی به آن‌ها دادیم.

مدافع تیم فوتبال داماش با اشاره به فاصله پنج امتیازی این تیم با صدر جدول تصریح کرد: به دلیل برگزاری رقابت‌های جام حذفی یک بازی نسبت به رقبایمان کمتر انجام داده‌ایم و به همین دلیل جبران این فاصله با صدر جدول چندان سخت نیست، در رشت و مقابل هوادارانمان با تیم صدرنشین مصاف داده و با پیروزی به صدر جدول صعود می‌کنیم.

مختاری با بیان اینکه دومین تجربه صعود به فینال جام حذفی برایش شیرین است گفت: پیش‌ازاین در سال 87 با پگاه گیلان موفق به صعود به فینال جام حذفی شدم، برایمان فرقی نمی‌کند در فینال به مصاف چه تیمی برویم و می‌خواهیم تا روز فینال از صعودمان لذت ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار