پوشش‌امدادی11حادثه‌توسط‌هلال‌احمرکردستان‌دریک‌روز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از پوشش امدادی موفقیت آمیز به 11 حادثه متنوع در سطح استان کردستان و امدادرسانی به 100 نفر از حادثه دیدگان متاثر از حوادث خبر داد .
کد خبر: ۷۰۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 29 January 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر استان کردستان، محمدباقر محمدی اظهار کرد: متعاقب بارش برف و وقوع کولاک در سطح استان، حوادث متنوعی در نقاط مختلف استان به وقوع پیوسته که با پوشش امدادی لازم از جانب امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر همراه بود.

وی گفت: به دنبال هشدار سازمان هواشناسی، ضمن اعلام آماده باش در سطح مجموعه امداد و نجات استان، اکیپ‌های تخصصی امداد و نجات به مکان‌های وقوع حادثه اعزام و 100 حادثه‌دیده، مورد امدادرسانی قرار گرفتند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در تشریح جزئیات حوادث و امدادرسانی‌های صورت گرفته به وقوع 3حادثه جاده‌ای در محورهای بانه سقز، محور فرعی بانه روستای ساوان و محور کامیاران سنندج اشاره و تصریح کرد: 3 مورد سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های بانه و مریوان هم به نجاتگران جمعیت هلال احمر اطلاع داده شده که  با حضور به موقع تیم‌های تخصصی نجات در سیلاب، امدادرسانی‌های لازم صورت گرفت.

وی همچنین به وقوع 4 مورد حادثه ناشی از بارش برف و وقوع کولاک در محورهای بیجار دیواندره، دیواندره سقز، سنندج دهگلان و بانه سقز اشاره کرد و از رهاسازی و نجات جان 48 نفر از افراد گرفتار خبر داد .

محمدی ضمن تقدیر از عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی 112 به عنوان  سامانه ندای امداد هلال احمر، افزود : این سامانه پاسخگوی حوادث احتمالی به صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی بوده و مسافرین و در راه‌ماندگان می‌توانند ضمن تماس با سامانه 112، حوادث احتمالی را به جمعیت هلال احمر در هر ساعتی از شبانه روز اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار