ساخت 30 مدرسه تبلیغات هدایت در کشور

کد خبر: ۷۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 03 August 2015
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه کشور از ساخت 30 مدرسه تبلیغ سفیران هدایت در کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی پیش از ظهر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی حوزه علمیه سفیران هدایت بخش کرگانرود لیسار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با بیان اینکه 110 مدرسه تبلیغات هدایت در کشور وجود داد، اظهار کرد: 6 هزار و 500 طلبه در حال تحصیل هستند.

وی از پذیرش 2 هزار و 500 طلبه جدید در سال جاری در مدارس سفیران هدایت خبر داد و افزود: مدت تحصیل طلبه‌ها در رشته کارشناسی پنج سال و کارشناسی ارشد سه سال است.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه کشور سفیران هدایت را یکی از مراکز اصلی حوزه علمیه عنوان کرد و گفت: طلبه‌ها به عنوان دانش پایه مبلغ تربیت می‌شوند و در رشته‌های کلان مانند تفهیم، قضا و... راه پیدا می‌کنند.

وی با تصریح بر اینکه طلبه‌های کارشناسی ارشد سفیران هدایت می‌توانند ادامه تحصیل دهند، خاطرنشان کرد: برنامه ما ایجاد سبک 4 یا دکترا است.

نبوی درباره حوزه علمیه سفیران هدایت تالش افزود: سفیران هدایت چند سال در تالش تاسیس شده و ساختمان مناسبی برای هدایت فعالیت‌های خود نداشت.

وی اضافه کرد: هر سال تعدادی در تالش جذب می‌شوند و فعالیت آن گسترش می‌یابد به همین منظور ساختمان حوزه علمیه سفیران هدایت تالش در زمینی به مساحت یک‌هزار و 400 متر مربع اهدایی یک خیر احداث می‌شود.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه کشور برخی مدارس حوزه در کشور را قدیمی خواند و خاطرنشان کرد: ساختمان جدید برای این مدارس ساخته می‌شود اما فضای خاصی ندارند.

وی از ساخت حدود 30 مدرسه حوزه علمیه سفیران هدایت در کشور خبر داد و یادآور شد: با کمک مردم اعتبارات ساخت این مدارس تامین می‌شود.

نبوی کمک خیران در ساخت مدارس مذکور را مهم دانست و یادآور شد: 400 مدرسه فعال در کشور است و انتظار می‌رود همه برای ساخت مدارس تبلیغات هدایت کمک کنند که ذخیره‌ای برای آخرت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار