رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان:

برخی در ظاهر خود را دلسوز نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دهند اما در پس پرده علیه ارکان نظام رفتار می‌کنند / ۹ دی فرصت مناسبی برای ایجاد وحدت در برابر جریان‌های ضدانقلاب است

تابناک / رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به وجود اختلاف سلایق در جریانات سیاسی، گفت: ۹ دی فرصت مناسبی برای ایجاد وحدت در برابر جریان‌های ضدانقلاب است.
کد خبر: ۶۹۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۹ 17 December 2018
۹ دی فرصت مناسبی برای ایجاد وحدت در برابر جریان‌های ضدانقلاب است

 

تابناک / رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به وجود اختلاف سلایق در جریانات سیاسی، گفت: ۹ دی فرصت مناسبی برای ایجاد وحدت در برابر جریان‌های ضدانقلاب است.

ولی داداشی بعدازظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی یوم‌الله ۹دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد با بیان اینکه در دولت اصلاحات برخی علیه ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقادات مردم شمشیر کشیده‌اند، گفت: مردم با اعلام انزجار خود نسبت به عملکرد فتنه گران پاسخ محکمی به این تحرکات دادند.

وی فتنه‌گران را لیبرال‌های اسلامی عنوان و تصریح کرد: برخی در ظاهر خود را دلسوز نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دهند اما در پس پرده علیه ارکان نظام رفتار می‌کنند که این موضوع بسیار تلخ و رنج آور است.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جریان‌سازی فتنه گران در شهرستان‌های مختلف با ایجاد دفاتر محسوس و نامحسوس، اظهارکرد: نیروهای ارزشی و انقلابی ضمن هوشیاری کامل نسبت به این تحرکات لیبرالی و برخی جریانات ضداسلامی و ضد دینی حساسیت‌های لازم را از خود نشان دهند.

داداشی با اشاره به وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها در جریان‌های سیاسی، افزود: یوم‌الله ۹ دی فرصت مناسبی است تا دلسوزان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد همدلی جبهه متحدی در برابر جریان‌های ضدانقلاب تشکیل دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار