افتتاح بیمارستان ۲۲۲ تختی لاهیجان شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲ - استان‌ها

کد خبر: ۶۹۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 16 December 2018

تابناک / جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی لاهیجان بازدید کردند.


به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور همراه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بیمارستان ۲۲۲تختخوابی لاهیجان بازدید کردند.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور در جریان بازدید از این پروژه گفت: عملیات ساخت بیمارستان ۲۲۲تختخوابی لاهیجان در زمینی به مساحت ۱۸۳۶۵ متر مربع و با زیربنای ۱۷۵۰۱ مترمربع در چهار طبقه روی کرسی به پایان رسید.

وی افزود: این بیمارستان دارای بخشهایی همچون اورژانس، بخش بستری مردان و زنان، اتاق‌های عمل، جراحی عمومی ، آزمایشگاه ، مرکز رایانه عمومی، رادیولوژی، نمازخانه، ccu ، ICU، LDR ، CSR ، دیالیز و... است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان با بیان اینکه بیمارستان ۲۲۲ تختی لاهیجان در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد گفت: برای ساخت این بیمارستان در مجموع ۵۴ میلیارد تومان هزینه شد.

گفتنی است معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه از بیمارستان ۹۶ تختخوابی در دست احداث لنگرود هم بازدید بعمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار