مدير كل تعزيرات حكومتي يزد خبر داد؛

جریمه نقدی 219 میلیاردی متخلفان يزد در نيمه نخست امسال

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از مختومه شدن 5239 فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی استان تا پایان مهرماه سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 31 October 2018

«غلامرضا سالاری» به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی اظهار كرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، تعداد پنج هزار و 184 گزارش تخلفات به شعب تعزیرات حکومتی استان یزد وارد و در اين موارد تشکیل پرونده شده است.

وی در اين باره افزود: در بخش کالا و خدمات تعداد سه هزار و 328 پرونده و در بخش بهداشت، دارو و درمان 691 پرونده، قاچاق کالا و ارز نيز يكهزار و 165 پرونده وارد شعب استان شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد عنوان كرد: پس از تشکیل جلسات رسیدگی با حضور متخلفان، اخذ نظرات کارشناسی و احراز تخلفات، متخلفان در مجموع سه حوزه علاوه بر سایر مجازات‌های پیش بینی شده در قوانین جمعاً به پرداخت مبلغ 219 میلیارد و 474 میلیون و 450 هزار و 351 ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وي در ادامه نيز متذكر شد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید به صورت ریشه‌ای و از مبادی ورودی کنترل و به وسیله دستگاه‌های نظارتی رصد و با تمام قوا از نیروها و امکانات موجود استفاده و به صورت جدی و قانونی با این پدیده شوم برخورد شود.

سالاری در پايان نيز عملكرد اداره كل تعزیرات حکومتی استان در رسيدگي و مختومه كردن پرونده‌هاي بخش کالا و خدمات را 99.1 درصد، در حوزه قاچاق کالا و ارز بیش از 110درصد و در بخش پرونده‌هاي بهداشت، دارو و درمان 100.9 درصد اعلام كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار