فاضلیان؛ازتولیدداخلی حمایت کنید

امام جمعه موقت ملاير گفت: فرهنگ حمايت از توليدات داخلي بايد توسعه يابد و اين امر با فراهم كردن بسترهاي فرهنگي محقق مي شود.
کد خبر: ۶۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 26 July 2015

امام جمعه موقت ملاير گفت: فرهنگ حمايت از توليدات داخلي بايد توسعه يابد و اين امر با فراهم كردن بسترهاي فرهنگي محقق مي شود.

به گزارش ايرنا ؛حجت الاسلام سيد حسن فاضليان در نشست شوراي فرهنگ عمومي شهرستان ملاير افزود: توجه به

فرهنگ عمومي و شاخص هاي فرهنگي همچون حمايت از توليدات داخلي يكي از نيازهاي اساسي جامعه است كه بايد مورد توجه ويژه مديران دستگاه هاي اجرايي قرار گيرد.

وي اظهار داشت: حمايت از توليدات داخلي از منويات مهم مقام معظم رهبري است كه در اين راستا لازم است همه اعضاي شوراي فرهنگ عمومي و مديران ادارات تمام همت خود را براي تحقق اين امر مهم به كار گيرند.

حجت الاسلام فاضليان خواستار برپايي نمايشگاه لوازم التحرير ايراني اسلامي در راستاي حمايت از توليدات داخلي در اين شهرستان شد و افزود: با توجه به فرا رسيدن سال تحصيلي جديد برگزاري اين نمايشگاه يكي از ضروريات است كه مورد تصويب قرار گرفت.

وي بر لزوم برنامه ريزي براي جايگزين كردن موسيقي هاي شاد و شرعي به جاي موسيقي هاي غيرمجاز در آيين هاي جشن و عروسي شد و بيان داشت: اين امر بايد به عنوان يك فرهنگ در بين مردم ترويج يابد.

وي همچنين با قدرداني از زحمات و تلاش هاي ادارات در برگزاري آيين هاي ليالي قدر، نماز عيد فطر و راهپيمايي روز قدس افزود: باتوجه به حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس و برنامه هاي مذهبي، نياز است از سال آينده برنامه ريزي مدون و جامعي براي برگزاري اين آيين ها انجام شود.

حجت الاسلام فاضليان با اشاره به فرا رسيدن پنجم مردادماه سالروز برگزاري اولين نماز جمعه در كشور و همچنين عمليات غرورآفرين مرصاد در پنجم مرداد ماه ۶۷ با حضور بسيجيان اظهار كرد: مردم خداجوي ملاير همواره در تمامي صحنه ها خوش درخشيدندو ولايت مداري خود را اثبات كردند.

وي ادامه داد: با توجه به سالروز تاسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در ۱۲ مردادماه، ملاير از معدود شهرهاي كشور است كه داراي دفتر مستقل شوراي هماهنگي تبليغات است كه به مدت دو سال راه اندازي شده است.

معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه ملاير نيز گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس و ساير عرصه ها، خنثي كننده توطئه هاي دشمنان و جواب محكمي به زياده خواهي هاي غرب و استكبار جهاني در مذاكرات هسته اي بود.

محمدقاسم عبدلي اظهار داشت: يكي از ضروري ترين نيازهاي امروز كشور رعايت قوانين و جلوگيري از قانون گريزي است كه برخي با سوء استفاده از قانون به ثروت هاي كلاني دست پيدا كرده اند.

وي ادامه داد: در اين زمينه همه بايد در راستاي قانون راهكاري براي جلوگيري از قانون شكني و قانون گريزي بينديشيم كه سهم شوراي فرهنگ عمومي در اين عرصه بسيار بارز و برجسته است.

وي همچنين بر لزوم حمايت از توليدات داخلي تاكيد كرد و بيان داشت: تمركز بر ترويج فرهنگ حمايت از توليدات داخلي و مصرف كالاهاي داخلي يكي از مهمترين ابزارها در داشتن اقتصادي پويا، توانمند و پايدار است.

شهرستان ملاير با دارا بودن جمعيتي بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر در جنوب شرقي استان همدان واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار