اضافه شدن رشته مدیریت مالی به تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور شهرکرد

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: از اضافه شدن رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مالی به تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۶۴۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 14 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا آبرود اظهار کرد: دانشگاه پیام نور با وجود شعب و مرکز واحد در 65 کشور جهان، بزرگترین دانشگاه دولتی در کشور بوده که رسالت و روش آموزش ترکیبی، حضوری و غیرحضوری را ارائه می‌دهد.
وی افزود: در حاضر بیش از هشت هزار دانشجو در مراکز آموزشی پیام‌نور در شهرستان‌های شهرکرد، سامان، فرخشهر، فارسان، بروجن، لردگان، گندمان، بلداجی، شلمزار، اردل و جونقان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، پذیرش شده و در حال تحصیل هستند.
آبرود خاطرنشان کرد: در این دانشگاه 86 رشته در مقطع کارشناسی و 9 رشته در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می‌شود که در سال جاری این دانشگاه به منظور بروزرسانی و افزایش رشته‌ها، تعداد رشته‌های «میان رشته‌ای» را افزایش داده و عناوین برخی از رشته‌ها را تغییر خواهد داد.
وی از آمادگی پذیرش حدود سه هزار و 200 نفر در 11 مرکز آموزشی پیام نور استان در مقطع کارشناسی در سال جاری خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور پذیرش افراد را با برگزاری آزمون کنکور، بدون آزمون کنکور و جذب افرادی که موفق به شرکت در آزمون نشده را با شرایط خاص، انجام می‌دهد.
آبرود از آمادگی پذیرش سه رشته جدید در دانشگاه پیام‌نور استان خبر داد و بیان کرد: دانشگاه پیام نور پیشنهاداتی به منظور ایجاد رشته‌های مدیریت بازرگانی- گرایش مالی، مدیریت بازرگانی-گرایش استراتژیک، روانشناسی و اقتصاد داده است که در حال حاضر با رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مالی در مقطع کارشناسی ارشد موافقت شده و به طور قطع از مهرماه پذیرش خواهد داشت.
رئیس دانشگاه پیام نور استان در ادامه بیان کرد: دانشگاه پیام نور در مهرماه سال جاری در رشته مدیریت بازرگارنی- گرایش مالی بین 10 تا 20 دانشجو به صورت عادی و الکترونیکی پذیرش خواهد داشت.
رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت: در حال حاضر 86 عضو هیات علمی در این دانشگاه فعالیت داشته که بیش از پیش در فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری دانشگاه مشارکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: کلیه کسانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده‌اند اکنون می‌توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ( پذیرش براساس سوابق تحصیلی ) اقدام کنند.
آبرود بیان کرد: ثبت نام پذیرش بدون آزمون ( بر اساس سوابق تحصیلی ) به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار