سفر معاون اول روحانی به همدان

محمد‌مهدی مفتح از سفر معاون اول رئیس جمهور به استان همدان خبر داد و اظهار کرد: بنده برای حضور معاون اول رئیس جمهور صحبت کردم انشاءالله که بتوانیم با حضور ایشان برخی از مسائل شهرستان تویسرکان حل کنیم.
کد خبر: ۵۹۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 30 April 2018
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۳۰ میلیارد تومان خسارت به خاطر سرمازدگی محصولات کشاورزی در ۵ اردیبهشت سال ۹۴ برای تویسرکان دیده شد گفت: سازمان برنامه و بودجه استان پیگیری کند تا زودتر این پول وصول شود.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ محمد‌مهدی مفتح در نشست با فعالان اقتصادی با اشاره به اینکه در تویسرکان یک فضای همکاری بسیار خوبی وجود دارد اظهار کرد: کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه سالن چند منظوره روستای اشترمل امروز به زمین زده شد.

وی با بیان اینکه این پروژه به دستور استاندار پیگیری و اجرایی شد افزود: این پروژه در روستای اشترمل کاری اساسی و زیربنایی برای صنایع دستی به ویژه مبل و منبت به شمار می‌رود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۳۰ میلیارد تومان خسارت به خاطر سرمازدگی محصولات کشاورزی در روز پنجم اردیبهشت سال ۹۴ برای تویسرکان دیده شد گفت: سازمان برنامه و بودجه استان همدان پیگیری کند تا زودتر این پول وصول شود.

وی از سفر معاون اول رئیس جمهور به استان همدان خبر داد و اظهار کرد: بنده برای حضور معاون اول رئیس جمهور صحبت کردم انشاءالله که بتوانیم با حضور ایشان برخی از مسائل شهرستان تویسرکان حل کنیم.

مفتح مسیر جاده تویسرکان ـ. گنجنامه ـ. همدان را زیرساخت بسیار مهمی برای توسعه اقتصادی تویسرکان دانست و گفت: ما می‌توانیم ظرفیت‌های نظیر گردشگری را با ساماندهی این مسیر به فعلیت درآوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار