معرفی 50 طرح اشتغال روستایی و عشایری به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به بررسی ۲۵۲ طرح اشتغال روستایی و عشایری طی سه هفته گذشته در کمیته فنی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: حدود ۵۰ طرح به میزان ۲۹ میلیارد و ۵۵۸ میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شد.
کد خبر: ۵۷۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 14 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حبیب‌الله وفایی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان رشد اقتصادی پویا و مقاومت اقتصادی را از اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری از 516 کیلومتر خط راه آهن در کریدورهای شمالی- جنوبی، شرقی- غربی، تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار و ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در کریدورهای شمالی- جنوبی و شرقی- غربی و ۲۳۷ کیلومتر آزاد‌راه از مهم‌ترین پروژه‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به وزارت راه و شهرسازی هستند.
وفایی احداث باند دوم محور شهرکرد به بروجن به طول ۱۵ کیلومتر و بهسازی هشت کیلومتر از محور سفید دشت به زرین‌شهر با پیشرفت ۱۰۰ درصدی را از دیگر پروژه‌های این اداره کل عنوان کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال تاکنون ۱۳.۵ میلیارد تومان در قالب طرح مشاغل خانگی به استان ابلاغ شده است، اظهار کرد: از این میزان تاکنون حدود ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی توسط چهار بانک عامل به متقاضیان پرداخت شده است.
وی از احداث راه‌آهن دو خطه برقی اصفهان- شهرکرد- اهواز به طول ۵۴۰ کیلومتر و اعتبار مورد نیاز پنج میلیارد دلار و احداث راه‌آهن مبارکه- سفید دشت- شهرکرد با اعتبار مورد نیاز هفت هزار میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: باید پیگیری‌های لازم در خصوص تامین 15 درصد از اعتبار مورد نیاز راه‌آهن اصفهان- شهرکرد- خوزستان از محل صندوق توسعه ملی صورت گیرد.
در ادامه استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: لازم است برای طرح‌های سنگینی که به سرمایه‌گذاری‌های بسیار نیاز دارند و در توسعه استان نقش ویژه‌ای دارند، از ظرفیت بخش خصوصی و خارجی استفاده کرد.
در پایان جلسه از مدیران دستگاه‌های برتر در حوزه واگذاری پروژه‌های تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای شامل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مدیر عامل پست بانک، مدیر بانک سپه، توسعه صادرات، صنعت و معدن و مدیر شعب بانک کشاورزی به دلیل جذب منابع صندوق توسعه ملی و دستگاه‌های بازرسی، ثبت احوال، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب روستایی، آب منطقه‌ای و امور اقتصادی و دارایی استان به دلیل جذب بالای اسناد خزانه مورد تجلیل قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار