تصدی‌گری ورزش بر عهده بخش خصوصی است/ از سیاست های دولت تدبیرو امید توسعه باشگاه هاست

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه تصدی گری ورزش بر عهده بخش خصوص است گفت: امروز یکی از مهمترین راه های مهم برای برون رفت ورزش از وضعیت کنونی، سپردن همه امور ورزشی به بخش خصوصی است.
کد خبر: ۵۷۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ 13 March 2018

مسعود شریعتی در مراسم افتتاحیه نخستین مجموعه بولینگ و بیلیارد استان یزد گفت: رشته های بولینگ و بیلیارد، جذابیت و نشاط خاص دارد که باید از جذابیت های این رشته ورزشی  در مسیر گسترش این ورزش بهره لازم گرفت و قابلیتهای موجود را در این بخش جهت دهی کرد .

وی با تاکید براینکه توسعه و رونق ورزش بولینگ و بیلیارد در گرو تغییر نگاه جامعه به این رشته ورزشی است ˈافزود: نگاه فرهنگی جامعه به این ورزش، متاسفانه نگاه مثبتی نبوده و تغییر آن نیازمند همکاری رسانه ها در معرفی زیبایی های این رشته ورزشی به علاقه مندان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد جذب بخش خصوصی را یکی از مسوولیت های مهم هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان دانست و گفت: برون سپاری و سپردن امور ورزش به باشگاه ها از اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید است و با توجه به ظرفیت های قانونی ایجاد شده ، کمک ها و تسهیلات خوبی برای باشگاه داران و بخش خصوصی علاقمند برای سرمایه گذاری در ورزشدر نظر گرفته شده است.

شریعتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در یک سال گذشته اقدامات خوبی در توسعه رشته های بولینگ و بیلیارد انجام شده و باشگاه های متعدد بیلیارد شروع به فعالیت کردند که امروز هم شاهد افتتاح خطوط بولینگ هستیم و امیدواریم این رشته جذاب نیز در شهر یزد رونق پیدا کند و خانواده ها با حضور در این مجموعه ساعاتی را در کنار هم به ورزش بپردازند.

وی در پایان از بخش خصوصی و سرمایه گذار مجموعه بولینگ و بیلیارد یزد تقدیر و تشکر کرد و گفت: قطعا با افتتاح این مجموعه خانواده ها و به خصوص جوانان جذب این رشته خواهند شد و در این بین می توان استعدادها و نخبه های این رشته را شناسایی و در بحث قهرمان پروری هم گام برداشت که در این زمینه هیات استان باید برنامه ریزی های لازم را انجام داده و با تعامل و همکاری با بخش های مختلف به خصوص آموزش و پرورش نوجوانان و جوانان را جذب این رشته ورزشی کنند تا زمینه بروز استعدادها فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار