مسافران پرواز تهران ـ مشهد ماهان امروز 3 بار این مسیر را طی کردند

زمانی که هواپیما آماده نشستن در فرودگاه مشهد بود به دلیل کاهش دید افقی خلبان (طبق اعلام خلبان) هواپیما نتوانست در فرودگاه فرود بیاید و مجدداً به تهران بازگشت.
کد خبر: ۵۷۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 26 February 2018

هواپیمای پرواز تهران ـ مشهد ماهان پس از آنکه به فرودگاه مشهد نزدیک شد به علت کاهش دید افقی خلبان به تهران برگشت و مجدداً ساعتی پیش به مشهد پرواز کرد و دقایقی پیش در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد نشست.

به گزارش فارس، یکی از مسافران این پرواز گفت: صبح امروز با هواپیمای ایرباس ۳۰۰-۶۰۰ ماهان ساعت ۶:۱۰ از فرودگاه مهرآباد به سمت فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد پرواز کردیم.

وی ادامه داد: زمانی که هواپیما آماده نشستن در فرودگاه مشهد بود به دلیل کاهش دید افقی خلبان (طبق اعلام خلبان) هواپیما نتوانست در فرودگاه فرود بیاید و مجدداً به تهران بازگشت.

این مسافر پرواز ماهان گفت: پس از آنکه هواپیما وارد فرودگاه مهرآباد شد طبق اعلام مهمانداران، مسافران از هواپیما پیاده نشدند، هواپیما سوخت‌گیری مجدد انجام داد و دوباره به سمت مشهد پرواز کردیم.

این مسافر افزود: این‌بار دید افقی مناسب بود و هواپیما در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زمین نشست و اکنون در حال خروج از فرودگاه هستیم.

وی افزود: این شرایط نامساعد جوی موجب شد تعدادی از مسافران نتوانند به کار روزمره خود در فرودگاه مشهد برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار