مسؤول بسیج رسانه‌ چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر

تابناک چهارمحال وبختیاری- مسؤول بسیج رسانه‌ چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین جشنواره‌ رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این جشنواره در چهار محور اقتصادمقاومتی، جنگ نرم، سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 15 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- عیسی حیدری از برگزاری دومین جشنواره‌ رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در چهار محور اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به دلایل انتخاب محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر، عنوان کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی جهت ترویج این امر در جامعه و انعکاس اقدامات انجام گرفته توسط رسانه‌ها یکی از محورهای جشنواره به این نام انتخاب شد و همچنین به‌خاطر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر جهت ترویج این واجب فراموش شده، نیاز هست که رسانه‌ها در راستای احیای این امر مهم، فعالیت کنند و به‌همین علت یکی از محورهای جشنواره نیز به این نام انتخاب شد.
مسؤول بسیج رسانه‌ چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: متأسفانه سبک زندگی اسلامی- ایرانی ما در سال‌های اخیر به سمت زندگی غربی گرایش پیدا کرده و مسائل و مشکلات فراوانی در جامعه ایجاد شده است و نیاز است تا رسانه‌ها سبک زندگی ایرانی- اسلامی را در جامعه ترویج دهند و باتوجه به نفوذ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دشمن و هجمه رسانه‌ای بیگانگان یکی از محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر را برای جلوگیری از نفوذ دشمن در باورها و اعتقادات جنگ نرم قرار دادیم.
حیدری با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا پایان سی‌ام دی‌ماه است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود با موضوع محورهای جشنواره در قالب یادداشت، گزارش، خبر، مستند و کلیپ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دهه فجر سال‌جاری برگزار می‌شود، گفت: پس از پایان داوری آثار از هر محور سه نفر برگزیده از خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و صدا و سیما 12 اثر به‌عنوان برگزیده معرفی می‌شوند.
مسؤول بسیج رسانه‌ چهارمحال و بختیاری در پایان افزود: اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور اصحاب رسانه، مدیران استانی و فعالان رسانه‌ای برگزار می‌شود و در پایان برترین اثر انتخاب شده توسط داوران استانی به جشنواره رسانه‌ای کشوری ارسال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار