عضو بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد انتقاد کرد

سکوت معاون فرهنگی دانشگاه شهرکرد در برابر هنجارشکنان

تابناک چهارمحال وبختیاری- عضو بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد گفت: در دانشگاه معاون سیاسی نمی‌خواهیم، معاون فرهنگی می‌خواهیم، در این دانشگاه با کمال تاسف هشت سال جنگ تحمیلی و شهدا را زیر سؤال بردند و معاون به اصطلاح فرهنگی سکوت می‌کند.
کد خبر: ۵۳۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 13 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی خطیبی در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: جا دارد یادی کنیم از شهدای روز دانشجو، شهدایی که قربانی شدند تا امروز در میان خواب فرهنگی مسؤولان دانشگاهی عمدا یا سهوا به پایکوبی و رقاصی پرداخته شود.
وی با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی در کشور و در تاریخ ثبت شده همیشه ضد استکباری، ضد سلطه، ضد اختلاف و به شدت عدالت‌خواه است، افزود: ساختمان‌های نیمه‌کاره‌ای در دانشگاه شهرکرد وجود دارد که نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن‌ها گذشت بنابراین این سؤال مطرح می‌شود که آیا دانشگاه شهرکرد هزینه عمرانی و طرح تکمیلی واجب‌تر نداشت که 2 میلیارد تومان صرف احداث سردر آن شده است؟ مگر دانشگاه‌های بزرگ با سردرشان بزرگ شدند.
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه رویای ارتباط صنعت و دانشگاه تعبیر نشد که نشد و با این همت دولتمردان هم تعبیر نمی‌شود، ادامه داد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تحقق اقتصاد مقاومتی چه اقدام و عملی انجام داده است؟ چرا فکری به حال اقتصاد و معیشت مردم نمی‌شود؟
خطیبی با طرح این پرسش که آیا از آمار بیکاری خصوصا در بین تحصیل‌کردگان با خبر هستید؟ عنوان داشت: با کمال تاسف چهارمحال و بختیاری با نرخ 20.2 درصد بیکارترین استان کشور است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مرکز رشد دانشگاه شهرکرد که جز اموال این دانشگاه است را بازگردانید.
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد اضافه کرد: از مشکل آب در چهارمحال و بختیاری هم بگوییم چراکه معتقدیم دانشگاه می‌تواند متحرک جامعه باشد، چرا به مسئله آب سیاسی نگاه می‌کنید؟ از وزارت نیرو انتظار می‌رود به صورت کاملا تخصصی و علمی به این مطلب ورود پیدا کند تا حق مردم مظلوم این استان محقق شود.
خطیبی از بیمار بودن اوضاع فرهنگی و دخالت سیاسیون مریض‌الحال در دانشگاه گله کرد و گفت: چرا از خارج از دانشگاه باید برای آن تصمیم بگیرند در حال که دانشگاهیان خود در جامعه اثرگذار هستند.
وی افزود: دانشگاه نباید جولانگاه احزاب سیاسیرخاص باشد و نباید اجازه ورود بیماران سیاسی استان را به دانشگاه داد، نمی‌دانم چقدر حضور در ستاد انتخاباتی بعضی کاندیداها برای استخدام‌ها و گرفتن پست موثر است اما می‌دانم هستند استعدادهایی که قلبشان برای علم و صنعت می‌طپد.
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد خاطرنشان کرد: در دانشگاه معاون سیاسی نمی‌خواهیم، معاون فرهنگی می‌خواهیم، در این دانشگاه با کمال تاسف هشت سال جنگ تحمیلی و شهدا را زیر سؤال بردند و معاون به اصطلاح فرهنگی سکوت می‌کند.
وی ادامه داد: دانشجویان عدالتی از جنس برابری و مساوات می‌خواهند، عدالتی که بر مبنای حمایت از یک حزب خاص نباشد، رئیس جمهور منتخب نقد دولت و دولتمردان را نعمت دانستند که باید در برابر آن با نهایت تواضع سر فرود آورد در حالی که وی همین منتقدان را مخالفان دولت می‌داند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار